חשד לרצח לאומני: גופתה של אסתר הורגן (52) מצפון השומרון נמצאה ביער ריחן

האם לשישה יצאה לרוץ אתמול בצהריים וכשלא שבה דיווחו בני משפחתה לכוחות הביטחון שהחלו בחיפושים. הבוקר נמצאה גופתה ובמשטרה בודקים האם מדובר בצח לאומני. על פרטי החקירה הוטל צו איסור פרסום
רונן לוי |
אסתר הורגן ז"ל

גופתה של אסתר הורגן, תושבת הישוב טל מנשה, בשומרון, בת 52, אם לשישה ילדים, נמצאה הלילה מוטלת עם חבלה קשה בראשה, ללא רוח חיים ביער ריחן. האישה יצאה אתמול בשעות הצהריים לריצה ולא שבה והיא הוכרזה כנעדרת ובתום חיפושים אותרה כאמור ללא רוח חיים. המשטרה פתחה בחקירה ונבדק האם מדובר ברצח לאומני. על פרטי החקירה הוטל צו איסור פרסום.

אתמול בשעות הצהריים יצאה האישה לריצה ביער ריחן, מספר שעות לאחר מכן כאשר לא שבה, בני משפחתה החלו לדאוג מאחר ולא ענתה לטלפון והודיעה על כך לכוחות הביטחון. שוטרים ומתנדבי יחידות החילוץ של המשטרה, עסקו במהלך הלילה בסריקות לאיתור הנעדרת וסמוך לשעה 1:45 נמצאה גופתה מוטלת בצד הדרך ביער ריחן.

פראמדיק מד"א, אסף תפוחי, סיפר: "כשהגענו לזירה הובילו אותנו למקום שבו שכבה אישה בת 52 מחוסרת הכרה. ביצענו בדיקות רפואיות, היא הייתה ללא נשימה, ללא דופק וללא כל סימני חיים. תוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותה".

המקום בו נמצאה גופתה של הורגן. צילום: משטרת ישראל

למקום האירוע הוזעקו גם כוחות של צה"ל והשב"כ וחוקרי המשטרה ביחד עם אנשי הזיהוי פלילי הוזעקו לזירה והחלו באיסוף ממצאים וביצוע פעולות חקירה.

במועצה האזורית שומרון טענו כי מדובר בפיגוע. "האישה שנרצחה, תושבת טל מנשה, היא אם לשישה, אומנית ויועצת זוגית. היא יצאה בשעה 13:00 לריצה בשמורת הטבע יער ריחן שסמוכה ליישוב, ואחרי שלא שבה הזעיק בעלה את כוחות הביטחון. בסביבות השעה 01:00 לפנות בוקר היא נמצאה על-ידי אחת מיחידות הסריקה כשגולגולתה מרוסקת", נמסר מהמועצה האזורית שומרון.

ראש המועצה, יוסי דגן, שהגיעה למקום אמר: "האישה נרצחה על-ידי בני עוולה בצורה כל כך אכזרית. אני שואל איזה ברברים, כמו בימים הביניים, איזו אכזריות לרטש פרצוף של אישה בת 52 עם סלע בדם קר. מול איזה רשע אנחנו עומדים?".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות