הנהלת בזק החדשה חתמה על הסכם עם ארגון העובדים: "שקט תעשייתי"

דירקטוריון בזק אישר את ההסכם שיכנס לתוקפו בינואר 2021 למשך 5 שנים. בין היתר הובטח לעובדים שיפור בשכר ובתנאי הפרישה והנאה כספית מפירות החברה. יו"ר ארגון העובדים: "הצלחנו לשמור על הבטחון התעסוקתי"
מעיין לביא |
בזק תקשורת
בניין בזק, צילום: פלאש 90

עם כניסת בעלי השליטה החדשה בחברת בזק ולאחר מו"מ של כשנה בין הנהלת בזק וועד ארגון העובדים, אישר בחמישי האחרון הדירקטוריון את הסכם העובדים החדש שיכנס לתוקפו ב-1 בינואר 2021 ויעמוד בתוקף עד סוף שנת 2025.

במסגרת ההסכם הובטח לכ- 6,000 עובדי בזק, למשך 5 שנים, את כל הזכויות ו"שקט תעשייתי". בין היתר הובטח לעובדים גם שיפור בשכר ובתנאי הפרישה. כמו כן, הובטח להם במסגרת ההסכם החדש רשת ביטחון לעובדים עד סוף שנת 2025.

בנוסף, סוכם על צמצום של כ 75% ממכסות הפרישה של החברה, מה מבטיח את התעסוקה לעובדים. על פי ההסכם, העובדים ייהנו במסגרת ההסכם החדש מפירות החברה מה שיעניק כ 40 מיליון שקלים, כמענק חתימה לעובדים.

לדברי שלמה כפיר יו"ר ארגון העובדים של בזק: ״בתקופה של משבר כלכלי חסר תקדים ועם משבר מגפת הקורונה, אנו שמחים שהצלחנו לשמור על הבטחון התעסוקתי והתנאים של כלל עובדי בזק".

לדברי יו"ר הארגון "הסכם זה יוצר וודאות ואופק לעובדים, לשנים הבאות, עם כניסת החברה לסיבים האופטיים, ומנועי צמיחה חדשים של בזק, כמו ISP תוכן וסלולר. אנו בטוחים שבזק תמשיך להוביל להיות חברת התקשורת המובילה בישראל".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות