חשד: תושב רמת גן הפעיל תחנת מעבר פיראטית לאשפה

בתום חקירה סמויה נעצר החשוד, ו-3 נוספו עוכבו לחקירה, בחשד להפעלת התחנה ולהטמנה של אשפה וגזם באתרים לא חוקיים ברחבי הארץ. הוא חשוד גם בהלבנת הון בהיקף של מיליוני שקלים
רונן לוי |
אתר פסולת לא חוקי סמוך ללוד, ארכיון. צילום: משטרת ישראל

המשטרה עצרה בתום חקירה סמויה, המשותפת למשטרה הירוקה במשרד להגנת הסביבה, תושב רמת גן ועכבה לחקירה 3 נוספים, בחשד לעבירות זיוף, קבלת דבר במרמה, עבירות על חוק התכנון והבניה, הלבנת הון בהיקף של מיליוני שקלים, עבירות מס ופגיעה בתשתיות מדינה על-ידי הפעלת תחנות מעבר ללא רישיון והשלכת פסולת במטמנות לא חוקיות באזור המרכז.

ראשיתה של החקירה, לפני כשנה, עם קבלת מידע מהמשטרה הירוקה על כך שמספר חשודים מעבירים על-פי החשד באופן שיטתי ומאורגן, פסולת גושית, גזם ובנין ממרכז הארץ אל תחנת מעבר פיראטית באזור המרכז ולאחר מכן מטמינים אותה באתרים לא חוקיים ברחבי הארץ, תוך פגיעה חמורה בתשתיות המדינה וזיהום הקרקע. בנוסף, החשודים הפעילו אתרים, ובהם גם מחסנים ותחנת דלק פיראטית – ללא רישיון עסק ובניגוד לחוק.

כאמור, בתום איסוף הראיות הנדרשות, תוך הפעלת אמצעים טכנולוגים שונים, עברה החקירה הבוקר לשלב הגלוי, כאשר צוותים משולבים של בלשי המשטרה בשת"פ המשטרה הירוקה, הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן ורשות המסים (חקירות מכס ומע"מ ת"א והמרכז, תחנת מע"מ גוש דן, היחידה הארצית לבלו ומס קניה) עכבו את כלל החשודים לחקירה במשרדי היחידה המרכזית במחוז ת"א בחשד למעורבות בפרשיה.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות