רגע לפני אסון: תושב מזרח י-ם נעצר בטרם ירה במשפחת גרושתו

הותר לפרסום כי המשטרה חשפה וסיכלה את כוונותיו של חשוד, בן 30, לפגוע בבני משפחתה של גרושתו. הוא חשוד גם בסחר באמצעי לחימה ובפשיטה על ביתו נמצאו נשקים ותחמושת. מעצרו הוארך בפעם השנייה ב-5 ימים
רונן לוי |
הנשקים והתחמושת שנמצאו בביתו של החשוד. צילום: משטרת ישראל

הותר לפרסום: המשטרה חשפה וסיכלה את כוונותיו של תושב מזרח ירושלים, בן 30, שנעצר בחשד לסחר באמצעי לחימה, לפגוע בבני משפחתה של גרושתו באמצעות 'נשק חם'. לפני כשבוע וחצי פשטו כוחות המשטרה על ביתו ומצאו נשקים ותחמושת.

מזה כחודש, מנהלת היחידה המרכזית בירושלים חקירה סמויה נגד החשוד, לאחר שהגיע למשטרה מידע מודיעיני, כי הוא עוסק בסחר באמצעי לחימה ובהם נשקים. עם התקדמות החקירה הסמויה, עלה חשדם של החוקרים כי בכוונותיו של החשוד לפגוע בבני משפחתה של גרושתו, ולצורך כך, התחמש בנשקים מסוג M-16, אקדח ותחמושת.

כאשר הבינו במשטרה כי הוא עומד לפגוע בבני משפחת גרושתו, החליטו להפוך את החקירה לגלויה ולסכל את כוונותיו של החשוד, וכוחות המשטרה פשטו על ביתו במזרח ירושלים, שם תפסו את הנשקים, מחסניות, תחמושת, ואמצעי לחימה נוספים. עוד נתפסו מעל 200 אלף שקלים, שעל פי החשד מקורם בעסקאות סחר באמצעי לחימה.

החשוד הובא לחקירה בחשד לעבירות של החזקה וסחר באמצעי לחימה וקשירת קשר לביצוע פשע. מעצרו הוארך תחת איסור פרסום ואתמול בהארכת המעצר השנייה, לבקשת המשטרה הותר לפרסם את המקרה ומעצר הוארך בחמישה ימים נוספים.

במהלך החקירה, עצרו החוקרים גם ארבעה חשודים נוספים, בהם אימו ואחיו של החשוד, שעל פי החשד, ידעו אודות כוונותיו וסייעו לו בעסקאות הסחר באמל"ח. בית משפט השלום שיחרר את אימו של החשוד למעצר בית, והאריך את מעצרם של 3 החשודים הנוספים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות