אילת: מטפלת בקשישים חשודה בהפצת קורונה

גורמי האכיפה ממשיכים בהתמודדות עם מפירי התקנות למניעת המגפה: באילת נחקרה מטפלת בקשישים שלפי החשד המשיכה לעבוד למרות שחלתה בקורונה. בבני ברק נסגר בית כנסת שפעל בניגוד להנחיות, מנהלו נקנס
דניאל בן חמו |
אכיפת הגבלות הקורונה, ארכיון. צילום: תומר נויברג, פלאש 90

אילת הפכה אתמול להיות 'אי ירוק בים האדום', אבל למרות ההכרזות מתברר שהקורונה עדיין שם ולא כולם מקפידים על ההנחיות. המשטרה עיכבה לחקירה מטפלת בקשישים באילת, בחשד להפצת הנגיף. בתום חקירתה היא שוחררה בתנאים לביתה.

חוקרי ההונאה של המחוז הדרומי, עכבו אתמול לחקירה מטפלת קשישים באילת, שעל פי החשד התבקשה להיכנס לבידוד, עקב חשיפה לחולה קורונה מאומת והופעת תסמינים אך המשיכה בעבודתה. מהחקירה עלה כי המטפלת המשיכה בעבודתה, תוך שהיא חושפת את הקשישים לסכנה ממשית של הידבקות בקורונה. בסיום החקירה היא שוחררה בתנאים לביתה.

במקרה אחר, בבני ברק, המשטרה סגרה בית כנסת שפעל בניגוד להנחיות. שוטרי תחנת בני ברק ביצעו אכיפה בעיר, המתמקדת בהפרת הנחיות משרד הבריאות באופן המסכן את בריאות כלל הציבור. בשלב מסוים, הבחינו השוטרים בבית כנסת אשר נחזה להיות סגור אולם בדיקה שנעשתה העלתה כי במקום יש עשרות מתקהלים בניגוד להנחיות, תוך סיכון בריאותם.

השוטרים הורו על פיזור ההתקהלות, אולם קומץ פורעי חוק הפר את הסדר במקום תוך השלכת אבנים לעבר ניידת משטרה. השוטרים פעלו לפיזור המתקהלים וכנגד האחראי על המקום נרשם דוח על סך 5,000 שקלים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות