איים על בנות זוגו: "אני בן של עבריין מוכר"

תושב תל אביב, 31, נאשם כי היכה את חברותיו ואיים עליהן כדי שלא יתלוננו במשטרה כי הוא "חייל של ראש ארגון פשע". כתב האישום נגדו מייחס לו עשרות אירועי אלימות ומעצרו הוארך עד להחלטה אחרת
אייל חן |
אילוסטרציה

גם זאת שיטה לאיים על נשים שלא להגיש תלונה במשטרה: לבית משפט השלום בתל אביב הוגש כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים נגד תושב העיר, 31, שתקף את בנות הזוג שלו ואיים עליהן כדי שלא יתלוננו. בין השאר הציג את עצמו כבן של עבריין מוכר וחייל של ראש ארגון פשע.

החקירה נפתחה לפני מספר שבועות בעקבות תלונות שהגיעו למשטרה על חשד לתקיפות אלימות ואיומים מצד תושב ת"א. שתי המתלוננות, תושבות הצפון, סירו במשטרה כי במהלך החודשים האחרונים ניהלו קשר רומנטי עם הצעיר.

מהחקירה עלה כי הוא תקף את שתיהן לאורך תקופה במועדים ובמקומות שונים, לרבות שימוש באגרופים, סטירות וחניקות. לעתים גם באמצעות כבלים של מוצרי חשמל, לצד קללות, השפלות ואיומים, תוך שהוא מהלך אימים ומציג עצמו כבן של עבריין מוכר.

לאחר גביית העדויות, נעצר החשוד, תושב ת"א בן 31, כאשר מעת לעת הוארך מעצרו בבית המשפט. על פי החשד מדובר בתקיפות חמורות במסגרתן גרם חבלות של ממש לקורבנותיו, כשאחת מהן אף פונתה אל בית החולים לצורך קבלת טיפול רפואי.

בהתאם לממצאי החקירה, ולאחר שנאספו מספיק ראיות, השבוע הוגש נגדו על ידי חטיבת התביעות של המשטרה, כתב אישום בגין אותם עשרות אירועי אלימות, ובית המשפט האריך את מעצרו עד החלטה אחרת.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות