אישום: בשל ריב על נרגילה דקרו צעיר בגבו

השלושה, תושבי חולון, הנאשמים כי במהלך בילוי בחוף הים בראשל"צ בחודש שעבר דקרו צעיר שהיה במקום וריססו אותו ואת חברו בגז מדמיע ונמלטו מהמקום. המשטרה הצליחה לעלות עקבותיהם ועצרה אותם
רונן לוי |
אילוסטרציה

לבית משפט השלום בראשון לציון, הוגש כתב אישום נגד שלושה תושבי חולון בגילאי 19 ו-20 בגין תקיפה בנסיבות מחמירות, לאחר שבראשית חודש יוני בסמוך לחוף הים בראשל"צ, דקרו בגבו את תושב לוד בן 21 בעקבות ויכוח על נרגילה.

על פי כתב האישום הקורבן וחברו הגיעו לחוף הים בראשון לציון, נטלו מתוך הרכב שלהם נרגילה ושקית שבתוכה היו אביזרים לנרגילה והחלו ללכת לכיוון חוף הים, תוך חציית כיכר הסמוכה לחנייה בשלב מסוים הם חלפו ליד חבורת צעירים שעברה במקום. משהבחין אחד הנאשמים במתלונן ובחברו פנה אליהם והחל עימם שיחה בנוגע לנרגילה שהיתה ברשותם.

עקב כך, כך לפי האישום, החלו חילופי דברים בין המתלונן וחברו לחבורה הצעירים. בשלב זה, התקדם נאשם אחר בהליכה מהירה לעבר המתלונן וחברו, הוציא דבר מה ממכנסיו והתקדם עם נאשם נוסף לחברם שעמד מול המתלונן ואחד הנאשמים התיז גז מדמיע לעבר המתלוננים ואחר מהחבורה שלף סכין ודקר בגבו את המתלונן ומיד לאחר מכן נמלטו הנאשמים והאחרים בריצה מהמקום.

הקורבן שנדקר פונה במצב בינוני לטיפול בבית החולים אסף הרופא, שם מדובר היה בחתך של 30 ס"מ. בחודש אוקטובר, הצליחה המשטרה לעלות על עקבותיהם של שלושת הצעירים החשודים במעשה, עצרו אותם לחקירה וכעת הוגש נגדם כתב אישום בגין תקיפה בנסיבות מחמירות.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות