חשד: הבטיח לנערים פרסום וביצע מעשים מגונים

עבריין מין מחולון נעצר בחשד שפנה לקטינים ברשתות החברתיות, הציע לצלם אותם לקליפים ולדוגמנות וביקש מהם לשלוח לו תמונות עירום של עצמם. המדינה הודיע כי יוגש נגדו כתב אישום כבר בימים הקרובים
אייל חן |
ביקש שישלחו תמונות, ארכיון.

הרשת ממשיכה להוות כר נרחב לעברייני מין, שמנצלים את תמימותם של הנערים והנערות שרוצים להתפרסם ומפתים אותם לשלוח צילומים שלהם אפילו בעירום. המשטרה הגישה הצהרת תובע נגד מפוקח מין, בן 37 מחולון, בגין מעשים מגונים בקטינים, התחזות לאחר והפרת צו פיקוח, לאחר שפגע בעשרות ילדים בגילאי 10-17.

בימים האחרונים, התנהלה במשטרת ישראל חקירה נגד תושב חולון, שהינו מפוקח מין, אשר הקים פרופיל פיקטיבי באחת מהרשתות החברתיות ותוך שהוא מתחזה באמצעותו לאדם אחר, פנה לקטינים וביקש מהם לשלוח לו תמונות עירום. במספר מקרים הוא אף ביקש להיפגש עימם. מדובר בעשרות קטינים בגילאי 10-17, מכל רחבי הארץ, שהחשוד הציע להם להצטלם עבור קליפים ותמונות דוגמנות ולשם כך ביקש שישלחו לו תמונות עירום של עצמם.

חלק מהנערים שלחו לו לתמונות שלהם וחוקרי מחלק המשפחה במרחב איילון, הצליחו להגיע אל הקורבנות ואף לגבות את עדותם זאת תוך שיתוף פעולה מצידם של הקורבנות בחקירה מורכבת ומסועפת וכך הצליחו לאסוף ראיות נגד החשוד.

לאחר שהצליחו להשיג ראיות מספיקות נגד החשוד, הוגשה לבית משפט השלום בתל אביב, הצהרת תובע נגדו בגין עבירות אלו ובקשה להאריך את מעצרו לשם הגשת כתב אישום. במשטרה קוראים לציבור ההורים לגלות עירנות בכל הנוגע לאנשים עימם ילדיהם משוחחים ומתכתבים ברשתות החברתיות ולדווח למשטרה על כל חשד לעבירה.
גם פלילי

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות