מסתמן: כתב אישום ‏נגד שני צעירים מטייבה שניסו לחטוף נשק מחייל

הפרקליטות הודיעה כי תעמיד לדין בן 17 ובן 19 החשודים כי בשבוע שעבר ניסו לחטוף נשק בטרמפיאדה בשער אפרים, לאחר שריססו אותו בגז פלפל. אזרח שהיה במקום הצליח להשתלט עליהם עד לבואה של המשטרה
דניאל בן חמו |
חייל בטרמפיאדה, ארכיון. צילום: פלאש 90

בימים הקרובים יוגש כתב אישום, נגד נער בן 17 וצעיר בן 19, מטייבה, שניסו, לפי החשד, לפני כשבוע לחטוף נשק מחייל בטרמפיאדה בשער אפרים. כזכור, לאחר מאבק הצליח החייל להשתלט על החשודים שריססו אותו בגז פלפל וניסו לחטוף את נשקו. אזרח שהיה במקום סייע לחייל להשתלט על החשודים.

לפני כשבוע, בשעת בוקר התקבל במשטרה דיווח על ניסיון חטיפת נשק מחייל בטרמפיאדה סמוך לשער אפרים. שוטרים הגיעו במהירות למקום והבחינו בחייל ובאזרח כשהם מעכבים 2 חשודים.

מבדיקה ראשונית של השוטרים התברר כי שני החשודים, בגיר וקטין, ריססו את החייל בגז פלפל וניסו לחטוף את נשקו בשעה שעמד בתחנת האוטובוס. החייל נאבק בהם ואזרח שהיה בקרבת מקום, נחלץ לעזרתו של החייל, נאבק בחשודים ועיכב אותם במקום עד להגעת כוחות משטרה. שני החשודים נעצרו ונלקחו לחקירה בתחנת המשטרה.

מהחקירה עלה כי הרקע לאירוע ניסיון חטיפת הנשק היה אירוע ירי יומיים קודם לכן בטייבה בו נכחו החשודים, במהלכו נורה מכר שלהם ברגלו ופונה לקבלת טיפול רפואי לבי"ח מאיר כשמצבו הוגדר קל. למחרת, החשודים ביקרו את הקורבן בביה"ח והחליטו כי עליהם להתחמש וקבעו ביניהם כי ייצאו למחרת לגנוב נשק.

בבוקר האירוע, כך עולה מפרטי החקירה, הבגיר אסף את הקטין לביתו שבטייבה, שם החשודים החליפו לוחיות זיהוי לאופנוע שהיה ברשות החשוד הבגיר, השניים לבשו בגדים שחורים וכפפות ויצאו לדרכם. בדרך מטייבה לקלנסואה, החשודים הבחינו בחייל עומד בטרמפיאדה סמוך לשער אפרים ועצרו ליד החייל. החשודים ירדו במהירות מהאופנוע, אחד התיז גז פלפל לעבר החייל והשני היכה בו במכות.

החייל, כך לפי המשטרה, נאבק בהם על אף שרוסס זמן קצר קודם לכן בגז פלפל. בחלוף זמן קצר, הצליח אחד החשודים לחטוף ממנו את הנשק אך אזרח שהיה במקום והבחין במתרחש, לקח בכוח את הנשק מהחשוד והורה לחשודים לשכב על הרצפה, כשהוא מכוון אליהם את נשקו של החייל.

מעצרם של השניים מטייבה הוארך מעת לעת בבימ"ש השלום בפ"ת ובתחילת השבוע הוגשה נגדם הצהרת תובע בדבר כוונת הפרקליטות להגיש נגדם כתב אישום ובקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים עוד השבוע.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות