ערוץ הקניות: רכש מכספי לקוחות הערוץ בעשרות אלפי שקלים

עבריין שריצה עונשי מאסר ארוכים הכיר מוקדן בערוץ הקניות שהעביר לו פרטי כרטיסי אשראי של לקוחות הערוץ. הוא נעצר בחשד שרכש מכספיהם ב-50 אלף שקלים
ציון חן |
כרטיס אשראי, ארכיון

עבריין מגבעתיים בן 24 שריצה בעברו מספר מאסרים ארוכים על עבירות מין, אלימות, שוד, רכוש ועוד, נעצר כעת שוב, הפעם בחשד לביצוע עבירות הונאה. כתב אישום הוגש נגדו על גניבה מלקוחות ערוץ הקניות והמדינה מבקשת להאריך את מעצרו עד לתום ההליכים נגדו.

מספר אזרחים מכל רחבי הארץ גילו כי כרטיס האשראי שלהם חויב באלפי שקלים ברכישות שלא נוגעות להם או לאזור מגוריהם. פיצות ומוניות מאזור המרכז קיבלו תשלום מכרטיסי האשראי של אותם אזרחים שהם תושבי הדרום והצפון.

חקירת מפלג ההונאה במשטרה גילתה, כי המכנה המשותף לכל אותם לקוחות היה כי העוקץ בכרטיס האשראי שלהם החל לאחר שרכשו מוצרים שביצעו באמצעות ערוץ הקניות בטלוויזיה.

חוקרי המשטרה הגיעו בסופו של דבר למוקדן שעבד בערוץ, הוא זה שקיבל את ההזמנות מאותם לקוחות שנעקצו, וכן את פרטי כרטיסי האשראי שלהם לתשלומים בעבור העסקאות שלהם.

בחקירתו שיתף המוקדן פעולה, וסיפר לחוקרים כי את פרטי האשראי העביר לעבריין אותו הוא מכיר, וכי הוא זה שביצע את השימוש בפרטי האשראי הגנובים בשווי של בין 2,000 ל-20 אלף שקלים. בסה"כ, שווי העסקאות שהמשטרה הצליחה למצוא עומדות על 52 אלף שקלים.

"העבריין פיתח לעצמו מיומנות של מרמה והונאה לשמה", אומרים במשטרה, "ביצע עשרות עסקאות בשווי של עשרות אלפי שקלים על חשבונם של אזרחים תמימים", וכתב אישום יחד עם בקשה למעצר עד תום ההליכים הוגשו נגדו.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות