המדינה הגיעה להסדר עם מנהלי עזבונו של השר לשעבר פואד בן אליעזר ז״ל

על פי הסדר הפשרה שנחתם בין הצדדים ישולמו למדינה סכומים משמעותיים ובעקבות זאת היא הודיעה על משיכת הבקשה לחילוט רכושו של השר לשעבר
דנה לווינסקי |
בנימין (פואד) בן אליעזר, ז"ל. צילום: פלאש 90
בנימין (פואד) בן אליעזר, ז"ל. צילום: פלאש 90

מדינת ישראל הגיעה להסדר כולל עם מנהלי עזבונו של השר לשעבר, בנימין (פואד) בן-אליעזר ז"ל, הכורך יחד את שלושת ההליכים המשפטיים המתנהלים נגד העיזבון באמצעות מיופי כוחו – ערעור המס שהתנהל בבית משפט המחוזי מרכז, הליך פלילי בבקשה לחילוט הרכוש התפוס המתנהל בבית משפט השלום בתל-אביב ותובענה אזרחית שהוגשה לבית המשפט המחוזי בתל-אביב. על פי הסדר הפשרה שנחתם – ישולמו למדינה סכומים משמעותיים.

ברקע הדברים ניצבים החשדות לפיהם נעברו לכאורה עבירות שוחד, עבירות הפרת אמונים ועבירות מס ברכוש התפוס הכולל את מחצית הבית ביפו וסכום מזומן בסך 575 אלף דולר שנתפס בכספת.

במסגרת ההליכים הללו, פעלה המדינה למיצוי זכויותיה על פי הדין ביחס לרכוש הנגוע לכאורה בעבירה ומניעת מצב שבו העזבון יצא נשכר מביצוע עבירה לכאורה וייהנה מפירותיה, ובמסגרת התובענה האזרחית נתבעו כספים אשר על פי החשד קיבל לכאורה בן-אליעזר ז"ל שלא כדין.

בעקבות ההסדר אליו הגיעו הצדדים, הודיעה המדינה לאחרונה לבית משפט השלום בתל-אביב כי היא מושכת את הבקשה לחילוט הרכוש וכי התביעה האזרחית תימחק לאחר שישולמו למדינה מלוא הכספים מושא ההסדר.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות