אישום: הזמין נערה לנקות את הבית ואנס אותה

אלון אשטמקר, בן 40 מהרצליה, נאשם כי בכמה הזדמנויות ביצע עבירות מין בבת 15 כשבחלק מהמקרים נכח בבית קרוב משפחתה, קטין גם הוא. הפרקליטות: "אלימות חסרת רחמים וברוטלית"
אייל חן |
אונס - אילוסטרציה
אילוסטרציה

לבית משפט המחוזי בתל אביב, הוגש כתב אישום נגד אלון אשטמקר, תושב הרצליה בן 40, בגין 5 עבירות אינוס, מעשה מגונה ושידול קטין לשתות משקה משכר. הנאשם ביצע את המעשים בקטינה בת 15 בעוד קרוב משפחתה, קטין גם הוא, יושב בחדר הסמוך.

על פי כתב האישום , במהלך שנת 2015, המתלוננת הייתה מגיעה עם קרוב משפחתה הקטין לנקות את ביתו של הנאשם שהיה בקשרי ידידות עם משפחתה והתגורר בסמוך. באחת הפעמים בהן הגיעו לדירתו, הזמין הנאשם את הקטינים לצפות בסרט פורנוגרפי, במהלכו אף סיפק להם משקאות אלכוהוליים.

במהלך הצפייה בסרט, כך לפי האישום, ביצע הנאשם מעשה מגונה בנערה, שלא בהסכמתה. בשלב מסוים, הוביל אותה לחדר השינה אשר בדירה, בעוד קרוב משפחתה נותר לצפות בסרט. "הנאשם", נטען, "ביצע במתלוננת מעשי אינוס. זאת, תוך שימוש בכח, כאשר המתלוננת מתחננת בפניו ומבקשת שיעזוב אותה. במהלך האירוע הורה הנאשם למתלוננת לשתוק כדי שקרוב משפחתה לא ישמע אותם. כאשר המתלוננת המשיכה לצעוק, לקח הנאשם כרית והניח אותה על פניה, עד כי התקשתה לנשום".

לצד כתב האישום, הגישה הפרקליטות בקשה לעצור את אשטמקר עד לתום ההליכים נגדו. "הגם", נכתב בבקשה, "שמדובר בעבירות אשר בוצעו לפני כחמש שנים לערך, הרי שמסוכנותו של המשיב מובהקת גם עתה, לאור מסוגלותו לבצע עבירות כה חמורות הכוללות נקיטת אלימות חסרת רחמים וברוטלית מצדו כלפי קטינה".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות