המחאה נגד רה"מ – 7 עצורים בחשד לתקיפת מפגינים

המשטרה עיכבה בן 17 שזרק ביצה לעבר מוחים בחולון, בכיר רבין בת"א נעצרו מספר חשודים שאיימו על המשתתפים והפריעו לסדר הציבורי. באבן גבירול, נתפס חשוד בן 18 בחשד שניסה לדרוס כמה מהמפגינים
אייל חן |
הפגנה תל אביב ראש הממשלה בנימין נתניהו
ההפגנה בתל אביב. צילום: פלאש 90

יום לא פשוט עבר אתמול על המוחים נגד התנהלותו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, במספר מוקדים בארץ הותקפו מפגינים. המשטרה באזור גוש דן עצרה 6 מפגינים בחשד לתקיפה והפרת הסדר ובהמשך נעצר תושב קרית ים בחשד לתקיפת מפגינה.

אמש (יום שבת) במהלך אירוע מחאה ברחבת המדיטק בחולון, עיכבה המשטרה נער בן 17 מחולון, בחשד להשלכת ביצה לעבר מפגינים. במחאה שהתקיימה בכיכר רבין בת״א, 3 צעירים איימו על מפגינים באמצעות שוקר ונמלטו. החשודים בשנות ה-20 לחייהם נעצרו תוך זמן קצר בתום סריקות של השוטרים במקום. בנוסף, בכיכר רבין, עצרו השוטרים צעיר נוסף בן 18 אשר ניסה להתפרץ לבמה ולהפריע לסדר הציבורי.

מאוחר יותר, ברחוב אבן גבירול בת״א, עצרו השוטרים צעיר בן 18, בחשד כי ניסה לדרוס מפגינים כשהוא רכוב על אופניים חשמליים. כל המעוכבים הועברו לחקירה בתחנת המשטרה.

במקרה אחר, המשטרה עצרה תושב קריית ים בחשד לתקיפת מפגינה במרכז חורב בחיפה. על פי החשד, המפגינה הותקפה באמצעות חפץ כהה שהחזיק החשוד בידו. בעקבות פעילות חקירתית ומודיעינית שבוצעה במשטרת חיפה, עצרו השוטרים את החשוד, תושב קרית ים בן 22 לחקירה ובהתאם לחומר הראיות וצרכי החקירה, יוחלט האם לבקש להאריך את מעצרו בבית המשפט.

הפגנה בתל אביב 24 אוקטובר 2020
ההפגנה בתל אביב. צילום: אוביטר
שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות