אישום: מורה בתיכון ביצעה מעשים מגונים בילדה בת 12

תושבת שוהם נאשמת גם כי הטרידה את הילדה ששהתה בביתה שעות ארוכות במהלך השנה האחרונה ובין השאר כתבה לה: "רוצה לחיות בכל רגע נתון כשאת בסביבה שאוכל להביט בך, פשוט לאהוב אותך"
דנה לווינסקי |
אונס - אילוסטרציה
אילוסטרציה

לבית משפט השלום בפתח תקווה, הוגש כתב אישום, נגד מורה בתיכון, תושבת שוהם בת 45 בגין ריבוי עבירות של מעשים מגונים בקטינה מתחת לגיל 14 והטרדה מינית. הנאשמת ביצעה את המעשים בילדה כבת 12, לאורך תקופה של כחצי שנה.

על פי האישום הראשון בכתב האישום, המתלוננת, ילדה בת 12, מאז חודש מאי 2020 בילתה רבות בביתה של הנאשמת. הנאשמת פיתחה עם המתלוננת קשר, במהלכו הורתה לה לפגוש בה בחדרים שונים בביתה, שם הייתה הנאשמת מלטפת אותה ומריחה את גופה. כמו כן, במהלך החודשים מאי עד אוקטובר 2020 התכתבה הנאשמת עם המתלוננת שעות רבות, בין היתר התכתבויות על המגע והנשיקות שלהן, וכן שאלה אותה על נושאים מיניים.

בין השאר, התכתבה הנאשמת עם הקטינה באמצעות תוכנת ה"ווטסאפ" במשך שעות רבות, בכל שעות היממה, בין היתר על האהבה שלה כלפי הקטינה והגעגועים אליה. במסגרת ההתכתבויות, כתבה הנאשמת למתלוננת בין היתר: "בוקר טוב יפה שלי, אני שוכבת במיטה וחושבת עלייך ואת ממש פה במרחק נגיעה… אני מכורה לנוכחות שלך פה. רוצה לחיות בכל רגע נתון כשאת בסביבה שאוכל להביט בך, לשמור עלייך, לשמוע אותך כשרע לך, פשוט לאהוב אותך… הלבד שלנו כבר לא באמת לבד כמו שהיה ספונטני ובלי פחד. אבל עדיין היכולת להגניב חיבוק להגניב נשיקה להגניב ליטוף שווה את זה. מחכה ליום הזה שנוכל לשקוע אחת בשנייה בלי לחשוב ובלי פחד פשוט להיות ביחד כמו שאנחנו יודעות. אני כל כך אוהבת אותך. הלב שלי בידיים שלך אוהבת אותך בכלי ליבי גופי ונשמתי… אני שלך".

על פי האישום השני, לפני כשבועיים, עת שהתה המתלוננת בבית הנאשמת, הורתה הנאשמת למתלוננת לעלות לאחד מחדרי הבית, שם המתינה לה, סגרה אחרי המתלוננת את הדלת, דחפה אותה לקיר, אחזה בכתפיה ונישקה אותה על שפתיה ממושכות. בהמשך, כך נטען, ביצעה בה מעשים מגונים נוספים. לאחר מכן, כך מתואר, ביקשה הנאשמת מהמתלוננת שינשקו אחת את השנייה על מנת לבדוק מי מנשקת יותר טוב, וכך הן עשו. הנאשמת חיבקה את המתלוננת ואמרה לה כי היא אוהבת אותה ואת גופה. לאחר מכן, התיישבה המתלוננת על המיטה בחדר. הנאשמת נשכבה לצידה, משכה אותה קרוב אליה, ביצעה בה מעשים מגונים והריחה את גופה.

על פי האישום השלישי, במקרה שארע לפני כחודש, שכבה הילדה על הספה בבית הנאשמת. הנאשמת ניגשה אליה, העבירה את ידה על גופה, קירבה את גופה ואת פניה אל גופה ופניה ונישקה את אותה ממושכות. בהמשך, הנאשמת ליטפה את גופה של המתלוננת וביצעה בה מעשים מגונים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות