הוארך מעצרם של 3 חשודים באספקת משלוחי גראס ללקוחות ברחבי ת"א

ענף הסחר בקנאביס פורח בימים אלה הרבה יותר מבשגרה. מקומות הבילוי הסגורים מובילים את צרכני הגראס להזמין הביתה משלוחים, אך הרבה מהשליחים נעצרים על ידי המשטרה
ציון חן |
ג'וינט. צילום: יוסי זמיר, פלאש 90

בחודשים האחרונים נעצרים מדי יום שליחים, נהגי מוניות ואנשים העובדים בענף הסחר ואספקת הקנאביס לבתי הלקוחות. המשלוחים נעשים בעיקר באמצעות קבוצות המכירה הייעודיות לצורך כך באפליקציית הטלגרם.

פעילות של בילוש משטרת יפתח בתל אביב, הביאה למעצרם של שני אחים בני 20,21 ונהג מונית שהיה אמור לשהות בעת מעצרו במעצר בית על עבירות דומות בתיק של סחר בסמים שמתנהל נגדו בימים אלה.

בלשים שעקבו אחרי המונית והשלושה שהיו בה, עצרו את האחים כשהם הגיעו לביתם. השוטרים תפסו במקום קנאביס בכמות שלא לצריכה עצמית וסכומי כסף החשודים כפדיון מסחר במריחואנה.

בתא הכפפות ובתא המטען של המונית נתפסו 22 שקיות עם קנאביס מוכנות לחלוקה ללקוחות שצפויים להתקשר. בחקירתם מסר כל אחד מהם גרסה מתפתלת שמטרתה להרחיק את עצמו מהסמים שנתפסו. אך גרסתו של נהג המונית כבר בשטח בעת מעצרו, כבר סיבכה אותו ואת שני האחים שהמשטרה חושדת כי הם פעלו יחד כצוות שמספק גראס בעיר.

"הניסיון המלאכותי של הסניגורים לייחס אך ורק עובדה מסוימת לעצורים שלהם, ולבקש לנתח באיזמל את אותן עובדות, חוטאת לתמונה הגדולה", קבעה שופטת המעצרים בתל אביב ענת יהב, "וכך יש להסתכל על כלל האירוע", היא סיכמה לאחר שקראה את תיק החקירה, והאריכה את מעצרם של השלושה בארבעה ימים.
_______________________________________________
לצפייה ודירוג כבוד השופטת ענת יהב

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות