הודה בגידול 10 ק"ג קנאביס – ושוחרר ממעצר

בית המשפט קבע כי החשוד ישוחרר למעצר בית מאחר ולא נשקפת סכנה המחייבת להותירו מאחורי סורג ובריח. בכך התקבלה עמדת באת כוחו, עו"ד סיון כהן לפיה "אין אינדיקציה לסחר בסמים"
נעמה כהן |

שופטת בית משפט השלום בראשון לציון, זהר דיבון סגל, הורתה לשחרר למעצר בית תושב חולון בן 48, שנעצר על ידי משטרת ראשון לציון בחשד לביצוע עבירות גידול סמים מסוכנים והחזקת סם שלא לצריכה עצמית במשקל של כ-10 ק"ג. השופטת דיבון סגל קיבלה את עמדתה של באת כוחו, עו"ד סיוון כהן, לפיה "אין כל אינדיקציה לסחר בסמים".

עו"ד סיוון כהן

בשבוע שעבר לאחר קבלת מידע מודיעיני, פשטו שוטרי תחנת ראשון על דירה שהחשוד שוכר ביחד עם שותפים, שם נתפסו אצל החשוד כ-10.5 ק"ג ברוטו, של 65 שתילי קנאביס במעבדת הידרו. בחקירה החשוד קשר את עצמו לסמים ולמחרת הובא לבית המשפט, והשופטת רבקה גלט האריכה את מעצרו בחמישה ימים.

אתמול הובא החשוד פעם נוספת לבית המשפט. במהלך הדיון טענה הסניגורית, עו"ד כהן, כי אין למשטרה כל אינדיקציה לסחר בסמים וכי מדובר בחשוד ללא עבר פלילי. עו"ד כהן ביקשה לשחררו לביתו, וציינה כי אשתו ובתו יכולות לפקח עליו. השופטת דיבון סגל קיבל את בקשת עו"ד כהן ועל אף בקשת המשטרה להאריך את מעצרו ב-4 ימים נוספים, השופטת הורתה לשחררו ל-5 ימי מעצר בית.

"באשר לעילת המעצר", , כתבה השופטת דיבון סגל בהחלטתה, "העילה המרכזית הינה עילת מעצר של מסוכנות, בשים לב לכמות הסמים שנתפסו, סוג הסם, בהעדר אינדיקציה לסחר בסמים והעדר עבר פלילי, סבורני כי המסוכנות הנשקפת מן החשוד אינה מחייבת הותרתו במעצר".

לאתר של עו"ד סיוון כהן
___________________________________________________

לצפייה ודירוג כבוד השופטת זהר דיבון סגל
___________________________________________________

https://obiter.co.il/lawyer/%d7%a2%d7%95%d7%93-%d7%a1%d7%99%d7%95%d7%95%d7%9f-%d7%9b%d7%94%d7%9f

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות