נעצר, משתחרר. חוזר חלילה

ארבעה ימים לאחר שהשתחרר ממאסר של שנה וחצי על אלימות כלפי גרושתו, הגיע הגרוש שיכור לבית הוריה שם היא מתגוררת, איים ונעצר
ציון חן |
אילוסטרציה

בחור צעיר בן 22 מבאר שבע שבשנתיים האחרונות הספיק להתחתן, להוליד שני ילדים, להתגרש, ולשבת בכלא שנה וחצי, נעצר שוב על אותה עבירה שבגללה נכלא. מאסרו האחרון של הצעיר, בעל עבר פלילי מכביד, היה על רקע אלימות ואיומים מצדו כלפי גרושתו ובני משפחתה.

ארבעה ימים לאחר שהשתחרר, כך על פי כתב האישום שהוגש נגדו, הגיע הנאשם בהפתעה, בשעת לילה, כשהוא שיכור, לבית הוריה של גרושתו, שם היא מתגוררת עם ילדיהם המשותפים, וגילה כי היא אינה בבית.

"אתם לא יודעים עם מי אתם מתעסקים", אמר הבחור לחמותו לשעבר, אמה של גרושתו, "אוי ואבוי, הנה אני מודיע מראש. את יכולה ללכת למשטרה, לאן שבא לך. אם הילדים שלי ישנו לבד באמצע הלילה, ומתוך שינה מפחד הם יחפשו את אימא שלהם והיא לא נמצאת לידם, זה הסוף של כולם. את הבנת אותי? ושם זין על המשטרה".

הבחור חיכה שגרושתו תשוב לבית הוריה, ואז, כך נטען, איים: "מעכשיו והלאה מה שיקרה זה רק בגללך". בהמשך הוסיף: "הייתי מת לתפוס אותך איפה שאת מטיילת".

הגרושה והוריה דיווחו למשטרה שעצרה את הנאשם. בימים האחרונים הוגש נגדו כתב אישום וכן בקשה להחזיק אותו במעצר עד תום ההליכים נגדו. "המשטרה", נכתב בבקשה שהוגשה לבית המשפט, "סבורה כי אין חלופה הולמת אשר תנטרל את הסכנה הנשקפת מן העצור מלחזור ולבצע את המיוחס לו. אינטרס ההגנה על הציבור בכלל ועל גרושתו בפרט, גובר על האינטרס שבחירותו של העצור".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות