חשוד באונס וניסיון רצח של בת זוגו שוחרר ממעצר – והגיע לאיכילוב "לגמור את העבודה"

תושב רמת גן הגיע במדי שב"ס לביה"ח בו מאושפזת זוגתו במצב אנוש ולאחר מכן נעצר בביתו בחשד להתחזות לסוהר והפרת הוראה חוקית "יש סכנה רבה לשלומה של המתלוננת", כתב השופט שהאריך את מעצרו
דניאל בן חמו |
בית החולים איכילוב. צילום: אתר בית החולים

גבר בן 52, עולה חדש תושב רמת גן, שנחשד בניסיון רצח ואונס של בת זוגו, שוחרר למעצר בית ועל פי החשד הוא הגיע במדי שב"ס לבית החולים איכילוב, בו מאושפזת האישה במצב אנוש, על מנת "לגמור את העבודה", כך לטענת המשטרה. בסוף השבוע הוארך מעצרו.

ביום חמישי, הגיע למשטרה דיווח מבית החולים איכילוב, לפיו החשוד, לבוש במדי שב"ס, הגיע לחפש את זוגתו אשר מאושפזת כאמור במצב אנוש. השוטרים שהגיעו למקום לא מצאו אותו, אולם יצאו לביתו שם הוא שוהה במעצר בית והוא נעצר. ביום שישי הוא הובא להארכת מעצר בבית משפט השלום בתל אביב שם אמר נציג המשטרה, כי הם מעריכים שהוא "הגיע לגמור את העבודה".

הסניגור, טען בדיון, כי לא נתפסו עליו מדי שב"ס וכי הוא שהה כל הזמן בביתו. בנוסף, אמר כי החשוד מכחיש כל קשר לאירוע וביקש לשחררו מפאת העובדה כי למשטרה אין כל ראיה פוזיטיבית שיכולה לקשור אותו ספציפית למקרה. השופט שמאי בקר, שהאריך את מעצר החשוד בחמישה ימים, קבע כי קיים חשד סביר שהחשוד ביצע את המיוחס לו.

"המשטרה", כתב השופט בקר בהחלטתו, "מבקשת לעצור את החשוד בגין התחזות לעובד ציבור והפרת הוראה חוקית. מאחורי עבירות אלה שאינן מן החמורות גלומה סכנה רבה לשלומה של המתלוננת". הסניגור הגיש ערר על ההחלטה אולם בית המשפט המחוזי דחה אותה.

התלונה נגד החשוד הוגשה במהלך חודש ספטמבר, כאשר לפיה הוא אנס את בת זוגו ואף ניסה לרצוח אותה. הנפגעת עצמה הגיעה לבית חבריה, שם שהתה במשך מספר ימים ובעקבות החמרה במצבה הרפואי, אושפזה בבית החולים איכילוב וחבריה הגישו תלונה במשטרה.

עם קבלת התלונה במשטרה, נפתחה חקירה במסגרתה נעצר בן הזוג ומעצרו הוארך מעת לעת, תוך התקדמות החקירה בליווי פרקליטות. ביום ראשון שעבר הנחתה פרקליטות מחוז תל אביב, את המשטרה להגיש לבית המשפט בקשה לשחרור החשוד למעצר בית מלא בפיקוח, אולם בית משפט השלום בת״א החליט על שחרורו למעצר בית ללא פיקוח, לאחר שהסניגורית טענה כי מדובר בעולה חדש ערירי שאין לו איש בארץ.
______________________________________________________________

לצפייה ודירוג כבוד השופט שמאי בקר

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות