חשד: קיבל שוחד ממבודדים והסיר שמותיהם מרשימות משרד הבריאות

עובד בחברה שמספקת שירותים למשרד הבריאות נעצר בחשד שקיבל טובות הנאה ובתמורה הסיר שמות של מבודדים מהתיעוד הארצי כדי שיוכלו לצאת מביתם
דניאל בן חמו |
שוטרים ממוגני קורונה. צילום: דוברות המשטרה

הראש היהודי ממציא לנו פטנטים. עובד בחברה שמספקת שירותים למוקד הערעורים לחייבים בבידוד של משרד הבריאות, נעצר לחקירה בחשד שקיבל שוחד ממבודדים שביקשו כי שמם יוסר מרשימות המשרד על מנת שיוכלו לצאת לשגרה.

מאות אלפי ישראלים נכנסו עד כה לבידוד, בשל חשד שהיו ליד אדם מאומת קורונה. רבים מהם שקיבלו איכוני שווא הגישו ערר על החלטת הבידוד וכעת מחקירת המשטרה עולה כי היו כאלה ששילמו כספים לעובד במוקד הערעורים על מנת לצאת מהבידוד.

החקירה החלה לאחר שהגיעו למשטרה ראיות אשר העלו חשדות לכאורה לביצוע עבירות של שוחד ומעשה העלול להפיץ מחלה ופתחה אמש ביחידת אתגר בלהב 433 בחקירה גלויה, כאשר בשעות הערב נעצר חשוד לחקירה באזהרה בחשד למעורבות בעבירות של קבלת שוחד ומעשה העלול להפיץ מחלה. מהחקירה עלה, כי החשוד הנו עובד חברה המספקת שירותים למוקד הערעורים של משרד הבריאות בנושא קורנה שהועסק באחד המוקדים המקבל דיווחים ממבודדים המבקשים לערער על עובדת היותם בבידוד בעקבות חשיפה לחולה מאומת.

על פי החשד, החשוד קיבל לכאורה טובות הנאה כסף ממבודדים שביקשו ששמם יוסר מרשימת הבידוד של משרד הבריאות על מנת שיוכלו לצאת לשגרת יומם. החשוד עצמו יובא בהמשך היום לבית משפט השלום בראשון לציון והמשטרה תבקש להאריך את מעצרו.

החקירה מנוהלת במשטרת ישראל בשיתוף פעולה מלא עם משרד הבריאות ובליווי פרקליטות מחוז דרום. ובמשטרה פנו לציבור האזרחים ומבקשים להישמע להנחיות והוראות משרד הבריאות בנושא, שכן התעלמות מהן וזלזול בהן משבשים את המאמץ הלאומי במאבק בהתפרצות הנגיף והתפשטותו בישראל. מפרי צווי הבידוד של משרד הבריאות אף עלולים להפיץ את הנגיף, להדביק ולסכן את חייהם של אזרחים נוספים ללא ידיעתם. והמשטרה מדגישים כי הם יפעלו על מנת למצות את הדין עם כל מי שיבחר להתעלם מהוראות משרד הבריאות ויגרום במעשיו, ברשלנות או במתכוון, לסיכון של התפשטות נגיף הקורונה.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות