בגלל הקורונה – ביהמ"ש עיכב עונש מאסר עד לפסק דין בערעור

בית המשפט מחוזי מרכז קבע כי נאשם שנידון ל-27 חודשי מאסר, לא ייכנס לכלא עד לדיון בערעור שהגיש, באמצעות בא כוחו, עו"ד מור עטיה: "לנוכח הנסיבות אני מעכב את ביצוע העונש"
אייל חן |

שופט בית משפט המחוזי מרכז עידו דרויאן-גמליאל עיכב עד לפסק דין בערעור עונש של 27 חודשי מאסר. השופט דרויאן קיבל את בקשת עו"ד מור עטיה למרות התנגדות התביעה לבקשה. "איני צופה סיכון מיוחד לציבור מעיכוב הביצוע, לנוכח תקופת החגים ויתר הנסיבות אני נעתר לבקשה", כתב השופט בהחלטתו.

עו"ד מור עטיה

מדובר בנאשם שהורשע בבית משפט השלום ונידון ל-27 חודשי מאסר. בשל תקופת הקורונה, הגיש עו"ד מור עטיה בקשה לעכב את העונש עד תום הדיון בערעור. התביעה התנגדה וטענה כי מדובר בעיכוב ביצוע של מאסר ארוך וממושך אשר גם אם יתקבל הערעור ספק אם רכיב המאסר יבוטל.

השופט דרויאן, קיבל לבסוף את בקשה עו"ד עטיה זאת על פי החלטתה שניתנה לאחרונה בבית המשפט העליון ובה ניתן דגש מיוחד על קרבת מועד הדיון בערר.

"איני צופה סיכון מיוחד לציבור מעיכוב הביצוע, לנוכח טיב העבירות ולכן בהצטרף תקופת החגים ויתר הנסיבות, אני נעתר לבקשה ומעכב את ביצוע המאסר בפועל עד לפסק דין בערעור", כתב השופט דרויאן בהחלטתו.

______________________________________________________

לצפייה ודירוג כבוד השופט עידו דרויאן-גמליאל

______________________________________________________

https://obiter.co.il/lawyer/%d7%a2%d7%95%d7%93-%d7%9e%d7%95%d7%a8-%d7%a2%d7%98%d7%99%d7%94

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות