אישום: הכיר ילדים דרך משחק הפורטנייט ופגע בהם מינית

תושב בית שמש בן 30 נאשם בעבירות של הטרדה מינית וביצוע מעשה מגונה בקטין לאחר שיצר קשר עם ילדים דרך משחק המחשב הפופולרי
נעמה כהן |

לבית משפט השלום בירושלים הוגש כתב אישום נגד תושב בית שמש בן 30 בגין הטרדה מינית ומעשה מגונה בקטין שטרם מלאו לו 14. את הצעירים פגש דרך משחק ה"פורטנייט".

על פי כתב האישום, השתמש הנאשם פעמים רבות במשחק ה"פורטנייט" על מנת ליצור קשר עם קטינים שונים ולעתים המשיך את הקשר מולם באמצעות הוואטסאפ.

באחד המקרים שאל הנאשם קטין בן 10 שאלות על איבר מינו. במקרה אחר, נוצר קשר דרך המשחק בין הנאשם לקטין בן 7 הנמשך גם בוואטסאפ כשבועיים. בעת שיחת וידיאו בוואטסאפ ביקש הנאשם מהקטין להראות לו את איבר מינו. הקטין סירב למרות הפצרותיו החוזרות ונשנות של הנאשם.

במקרה נוסף, יצר הנאשם קשר עם קטין בן 11 ותוך כדי שיחת וידיאו הציע הקטין לנאשם לבדוק "למי יש יותר גדול", הנאשם הסכים והקטין הפשיל מכנסיו ותחתוניו וצילם את איבר מינו במהלך שיחת וידיאו עם הנאשם. למחרת חשף הנאשם בפני הקטין את איבר מינו והציג לקטין לצורך גירוי, סיפוק או ביזוי מיני.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות