סכסוך חמולות בעכו העתיקה

עכו העתיקה מלאה בסכסוכי חמולות עקובים מדם. סכסוך חדש הוביל כעת לסדרה של הצתות כלפי אחד התושבים שהתבקש על ידי המשטרה לעזוב את העיר למספר ימים "מחשש לחייו"
ציון חן |
כבאים בפעילות מבצעית. צילום: דוד כהן, פלאש 90

תושב עכו העתיקה מצוי בימים אלה בסכסוך אלים עם אחרים, ובשבועות האחרונים הוצתו לו שתי סירות וגם בית העסק שלו הוצת. ההצתות, לפי החשד במשטרה הן על רקע סכסוכי חמולות הנפוצים בעיר העתיקה וידועים כעקובים מדם.

בעקבות אירועי ההצתות האחרונים, המשטרה פנתה אל איש וביקשה ממנו לעזוב את העיר בעקבות החשש ואיום על חיו. המשטרה הודיעה לו כי עליו לעזוב את עכו למשך מספר ימים על מנת לאפשר לה לבצע פעולות חקירה מבלי שיהיה חשש לחייו, וכך נעשה.

יחד עם זאת, למשטרה נודע כי אותו מאוים מחזיק בכלי נשק ברכב בו אשתו עושה שימוש. בחיפוש על פי צו בית משפט, אכן נמצא אקדח ברכב. האישה טענה כי היא לא היחידה שעושה שימוש ברכב ולא ידעה על הנשק, אך היא נעצרה בכל זאת.

בשעה שהאישה הייתה בחקירה במשטרה, הגיע אל התחנה אדם שטען כי האקדח שייך לו, והוא זה שהחביא אותו ברכבה. אך נטיית המשטרה הייתה שלא להאמין לגרסתו ועל כן ביקשה מבית המשפט להאריך את מעצרה של האישה.

"גרסתו של מי שטוען כי יש להפנות את כל החשדות כלפיו, נטולה כל אחיזה במציאות", קבעה שופטת המעצרים בעכו שושנה פיינסוד-כהן, והאריכה את מעצרה של האישה בעוד מספר שעות שלאחריהן היא קבעה שהאישה תצא למעצר בית של חמישה ימים בבית הדוד שלה, מנהל בכיר בחברה עירונית בעכו.
_______________________________________________

לצפייה ודירוג כבוד השופטת שושנה פיינסוד-כהן

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות