המשטרה בודקת: מה עשה תושב גבעתיים עם כמויות גדולות של "סם האונס"

תשעה ליטרים של סם האונס נתפסו אצל בן 65 מגבעתיים ובמשטרה בודקים האם קיים לתאורה ייחודית, מצלמות נסתרות ואביזרי מין שנתפסו בביתו
ציון חן |
בקבוקי סם האונס שנמצאו אצל החשוד

בפעילות אכיפה יזומה שבוצעה על ידי ימ״ר ת״א ומכס נתב״ג, נעצר בביתו בגבעתיים בן 65 בחשד כי ייבא מסין כמות גדולה של 9 ליטרים GBL, הידוע בכינויו כ״סם האונס״. במשטרה טוענים: "מנענו פגיעה באלפי קרבנות אונס פוטנציאליים".

במהלך החיפוש בביתו של האיש, איתרו השוטרים בחדר השינה תאורה ייחודית, אביזרי מין, מחשבים ומצלמות נסתרות. כחלק מהחקירה בודקת המשטרה האם קיים קשר בין הממצאים בבית האיש, לכמויות הגדולות של סם האונס שנתפסו. המחשבים יבדקו על מנת לבדוק האם מוחזקים בהם בין השאר תיעודי כלשהו של קרבנות אפשריים.

המשטרה חשפה כי האיש הקים לעצמו בבית מעבדה לרקיחת חומרים כימיים ונמצאו במקום חומרים כימיים שונים כגון בנזין בחבית, וכלים שונים לרקיחת החומרים. האיש נעצר לחקירה ומעצרו הוארך על ידי בית משפט השלום בת״א.

מהמשטרה נמסר: ״במעצרו של החשוד ותפיסת הכמות העצומה של חומר כה מסוכן, נמנעה פגיעה באלפי קרבנות אונס פוטנציאליים. די בטפטוף טיפות ספורות של החומר המסוכן למשקה, כדי לטשטש חושיו של הקרבן ולבצע בו מעשי אונס אכזריים. אנו קוראים לציבור לגלות ערנות".

התאורה ליד מיטתו של החשוד

 

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות