לאחר שלוש שנות שלילה – השליח קיבל בחזרה את הרישיון

בתום מאבק ארוך הצליחו עורכי דינו של שליח מחיפה להחזיר לידיו את רישיון הנהיגה שנשלל על ידי המכון הרפואי במשרד התחבורה
אייל חן |
שליח ביקש "עזרה לקום מהרצפה" ושלח ידיים "אילוסטרציה"
אילוסטרציה shutterstock

במשך שלוש שנים נאלץ אלעד וינטל (36) לבצע עבודות שליחויות ברגל, לאחר שהמכון הרפואי במשרד התחבורה שלל את רישיון הנהיגה שלו. לאחר מאבק ארוך שניהלה פירמת עורכי הדין MMG & CO, החוזר הרישיון לבעליו.

"לאחר שעצרו לי את החיים ממש וריתקו אותי, היום עם קבלת הרישיון החזירו לי את הביטחון העצמי ואוכל לשקם את הקשרים החברתיים שלי שנעצרו לפני 3 שנים", סיפר בהתרגשות וינטל.

לפני כ-3 שנים, קיבל וינטל, העובד כשליח עסקי באזור חיפה, זימון להתייצב בוועדה רפואית במשרד התחבורה. הוא הגיע לדיון לא מוכן והוצאה הייתה שרישיון הנהיגה שלו נשלל. מדובר בהחלטה שפגעה באופן ישיר בחייו האישיים וכן בעבודתו, שכן הוא נאלץ לבצע שליחויות באופן רגלי.

בצירוף מקרים, אביו של אלעד עבר השתלמות בנהיגה מונעת אצל אחד מהשותפים בפירמת עורכי הדין MMG & CO וביקש סיוע לבנו. משרד עוה"ד ניהל מאבק ארוך ועיקש נגד ההחלטה לשלול את רישיונו של וינטל תוך שימת דגש על הנזקים הרבים שנגרמו לו בשל כך.

"אלעד פנה למשרדנו לאחר שהמכון הרפואי החליט לפסול את רישיונו על כל סוגי הרכב" , מספר עו"ד ישראל גרבאוי, ראש תחום ליטיגציה בתעבורה, שליווה את וינטל. "לצערי אלעד הרגיש שעולמו חרב, לא היה לו ברור כיצד הוא מצליח להתקדם בחיים ולהשתלב בחברה ללא רישיון הנהיגה שהחזיק. לאחר טיפול מסור ומקצועי עם הכוונה נכונה הצלחנו לצלוח את המסוכה והחזרנו לאלעד את רישיונו".

אולם, בסופו של יום המאבק הצליח, ההחלטה שונתה והרישיון הוחזר לבעליו. עו"ד גרבאוי מוסיף: "כאשר הודעתי לו על כך, לאלעד לא היה גבול לשמחה והוא פשוט אמר לי שוב ושוב 'אני לא מאמין'. אלעד ומשפחתו הגיעו השבוע יחדיו למשרדנו על מנת להביע את תודתם והערכתם וציינו בפני שמזמן לא ראו אותו מחייך, אין לנו סיפוק גדול יותר מזה".

_____________________________________

עו”ד ישראל גרבאווי

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות