תביעה: שיחק במגרש קט רגל ונפצע בעקבות בור במגרש

משחק קט רגל ידידותי עם חברים הפך את עולמו של המתכנת, שמעד על בור שהיה במגרש, נפל ונפצע. העירייה ניסתה להתחמק ולהתנער, כך שהעניין ייאלץ להתברר בבית המשפט
מעיין לביא |
מגרש כדורגל. צילום: מתניה טאוסיג, פלאש 90

לבית משפט השלום בתל אביב הוגשה תביעת נזיקין בגין נזקי גוף נגד רשות מקומית במרכז, על ידי תושב תל אביב בשנות השלושים לחייו אשר נפל במגרש קט רגל בעיר. עו"ד אפי עטייה, שהגיש את התביעה, טוען כי המקרה אירע בשל רשלנות העיריה שלא תחזקה את המגרש.

על פי התביעה, התובע הגיע לשחק במגרש הקט רגל לפני קצת למעלה משנה. במהלך המשחק נתקלה רגלו של התובע בבור שהיה מצוי על המגרש. התובע נפל אפיים ארצה, ונחבל בכל חלקי גופו ובעיקר בכף ידו השמאלית. מיד לאחר האירוע המתואר פינה עצמו התובע אל בית החולים איכילוב, שם קיבל טיפול ראשוני ואובחן אצלו שבר באצבע ביד. נמסר לו כי הוא עתיד לעבור ניתוח בכף יד שמאל. עוד באותו היום הוא אושפז בבית החולים, וכעבור מספר ימים נותח בהרדמה מלאה ואחרי מספר ימים השתחרר עם המלצות לביקורת אורתופדית ופיזיותרפיה.

"הכלל החשוב במקרה שכזה" מציין עו"ד עטייה "הוא תיעוד אודות המפגע הנטען. במקרה הזה הנחיתי את התובע לצלם מיידית את הבור ולדווח לעירייה על כך וכך הוא עשה. פנינו מספר פעמים לעירייה, ולמרבה הצער נתקלנו בתגובות מתחמקות ומתנערות, ולכן הגשנו את התביעה.

עו"ד אפי עטייה

עו"ד עטיה כתב בתביעה כי התאונה ארעה עקב רשלנותה המלאה והמוחלטת, או הפרת חובה שבחוק, של העיריה או עובדיה, אשר בין השאר לא הסירו את הבור או המפגע שבמגרש, תוך יצירת סיכון אשר ממנו נחבל התובע בצורה קשה. עוד ציין עורך דין עטייה כי מיום התאונה ועד ליום הגשת התובענה סובל התובע, בין היתר, מכאבים עזים והגבלה קשה בכף ידו השמאלית ובתנועות האצבעות, ומתקשה לבצע פעולות יומיומיות פשוטות אותן ביצע בעבר ללא כל מגבלה.

"חשוב לציין גם שלמרות שמדובר בפציעה קלה יחסית, היא בעלת משמעות תפקודית גבוהה. התובע מתכנת במקצועו והפגיעה שלו היא בכף היד מה שמקשה עליו את העבודה ואת הפרודקטיביות שלו. אני סמוך ובטוח שבית המשפט ישים לב לכך ויפסוק לו פיצוי שישקף את הנזק שנגרם לו"
____________________________________

עו”ד אפי עטייה

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות