נעצרו 4 תושבי חיפה בחשד לניהול בית בושת בעיר

בפשיטות יזומות, יחד עם גורמי אכיפה נוספים כמו מס הכנסה, מנסה משטרת חיפה להילחם בכנופיות הפשע בעיר
ציון חן |
בית הבושת בחיפה

במסגרת אכיפה ממוקדת ויזומה של תחנת חיפה כנגד מחוללי פשיעה ובהם בתי בושת, במטרה לנתק את "צינור החמצן הכלכלי" של כנופיות פשע ולהביא לקריסתן, נערך באזור חיפה מבצע אכיפה משולב עם גורמי אכיפה שונים ובהם המשטרה, רשות המיסים, חברת החשמל ופרקליטות אזרחית של מחוז חיפה.

בתוך כך, בתום פעילות סמויה שנמשכה מס' שבועות, שוטרי תחנת חיפה חשפו אמש מקום אשר עפ"י החשד משמש כבית בושת, ובחיפוש שערכו תפסו ממצאים המהווים ראיות לפעילות שמתבצעת במקום.

השוטרים עצרו לחקירה 4 תושבי חיפה והסביבה, שניים בשנות החמישים לחייהם, בחשד לניהול המקום ושניים נוספים בשנות העשרים בחשד לתפעול העסק, לרבות הסעת הנשים העובדות.

השוטרים תפסו במקום חומרים החשודים כסמים מסוכנים, וכן כ-8000 ש"ח במזומן, שהוחרמו לצורך הליך חילוט. כמו כן כנגד בעל המקום נפתחה חקירה במס הכנסה.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות