עיריית נשר דואגת לקשישיה

בשבוע האחרון חולקו כ- 5,600 מנות מזון לקשישים ו-1,200 מנות נוספות, תרומת ״לקט ישראל״ , חולקו לכל מי שנזקק להם לאור משבר הקורונה
כרמית אלוני עובדיה |
שאף אחד לא יישאר מאחור

במבצע לוגיסטי חסר תקדים בעיריית נשר, ובשיתוף פעולה של המחלקה לשירותים חברתיים, העמותה למען הקשיש, פיקוד העורף, אגף שפ״ע וכשישים אזרחים מתנדבים, הצליחה העירייה להגיע לכל הזקוקים לה ברחבי העיר: קשישים, בודדים, אנשים שנפגעו מהמצב הכלכלי ומשפחות מרובות ילדים.

רועי לוי, ראש העיר, אמר: ״מרגש אותי לראות בראש ובראשונה את ההירתמות יוצאת הדופן של האזרחים. אנו מקבלים פניות בכל אמצעי המדיה מאנשים אשר רוצים להתנדב, ביניהם גם לא מעט בני נוער. נמשיך לעשות ככל שנדרש ונדאג למשאבים להמשיך ולספק מה שצריך למי שידו אינו משגת בעת זו״.

טעים, מזין ומחמם את הלב

מנהל המחלקה לשירותים חברתיים, אופיר אבוחצירה, אמר: ״מאז תחילת המשבר אנו עושים לילות כימים כדי לתת מענה לכל מי שזקוק. אנו רואים זינוק מטאורי בפניות של אנשים גם לקו החם שפתחנו וגם באמצעים אחרים. מלבד מנות המזון החמות שמחולקות מידי יום לפתח הבית של מי שזקוק להם, חילקנו רק השבוע 100 ערכות משחק לילדים עם צרכים מיוחדים, 450 תווי קניות חג למשפחות לקראת חג הפסח ובנוסף כ-500 חבילות ייעודיות ״קמחא דפסחא״ לניצולי שואה״.

רובי אברמוביץ, מנכ"ל העמותה למען הקשיש אמר כי העמותה מפעילה מערך אדיר של שירותים למען גמלאי העיר בתקופת חירום זו כולל משלוחי ארוחות חמות לבתי הקשישים, מטפלות בית , חלוקת ערכות תעסוקה להפגת בדידות לבתי הקשישים, תיקונים דחופים בבתיהם ועוד.

עושים לילות כימים כדי לעבור את המשבר

 

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות