חממת גראס כושלת בבאר יעקב

צעיר מראשון לציון הקים חממת סמים בבאר יעקב, ומכר ללקוחות בנס-ציונה וברמלה. זו היתה חקירה חוצת ערים בשפלה, והיא הסתיימה בכתב אישום
ציון חן |
חממת הגראס. "צריכה עצמית"? צילום: דוברות המשטרה

הרבה הרבה מאוד כסף ירד לטמיון בפרויקט החובבני של בן 21 מראשון לציון, מפורשי 'טלגראס' שניסה לצאת לדרך עצמאית בווטסאפ. מצד שני, על פי היקף ההשקעה שעשה, ניתן להבין את מתח הרווחים הגדול שעשה הבחור בישומון ששינה את כללי המסחר בגראס.

שבעה שבועות לאחר שהצעיר הקים חממת מריחואנה לתפארת בבית פרטי בן ארבעה חדרים בבאר יעקב, אותו שכר ב- 7500 שקל בחודש, הבחינו בחברת החשמל בסטיית הצריכה המוזרה מאזור הבית. עובדי החברה שנשלחו למקום הבחינו בחבלה שנעשתה במערכות חשמל על מנת לנסות להסוות (ללא הצלחה יתירה), את צריכת החשמל החריגה. זאת, על מנת להימנע מתשלום גבוה.

שוטרי תחנת רמלה, שקיבלו את הדיווח מחברת החשמל, הגיעו לדירה ומצאו בה את החממה המושקעת עם שתילים במשקל כולל של 62.5 קילו, וציוד בשווי של עשרות אלפי שקלים. מדובר בציוד המותאם לגידול היקף נרחב של קנאביס וכלל בין השאר מנורות עם רפלקטורים, מדי טמפרטורה, מאווררים, מזגנים, שרוולי אוויר, שקי חול ומיכלי חומרים כימיים.

הצעיר שהיה מספיק בטוח בעצמו שהוא עושה הכל נכון על מנת להרחיק כל חשד שהוא הפך להיות גם יצרן של גראס, עשה בעצם את כל הטעויות האפשריות. החל מחתימה על חוזה השכירות מול בעל הבית, שקשרה רק אותו לחממה שהוקמה בבית. עובר לחבלה הכושלת בחשמל שנקלטה תוך זמן קצר, וגמור ב-47 הודעות על מכירות גראס ללקוחות שנשארו בווטסאפ שלו. קודם לכן, הוא נהג לסחור כאמור באמצעות ה'טלגראס'.

בחקירתו במשטרה סיפר הצעיר כי הקים את החממה לצריכתו העצמית בלבד. אבל לקוחותיו מנס-ציונה, רמלה וראשון לציון זיהו אותו במשטרה באלבום תמונות או מסרו תיאור זהה לאיך שהוא נראה.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות