הביקוש לאהבה הסתיים בנזק של מאות אלפי שקלים

אתרי היכרויות הפכו כבר מזמן לכר נרחב עבור שרלטנים שמחפשים להוציא כסף קל מנשים שמתפתות בקלות אחר הבטחות שווא תמורת אהבת אמת. נגד אחד כזה, תושב אשדוד, שהכיר אישה באתר היכרויות והוציא ממנה מאות אלפי שקלים והתברר שהוא נוכל, הוגשה באחרונה על ידי עו"ד דוד ביטון, תביעה של מיליון שקלים בבית משפט השלום בפתח תקווה.
%d7%a8%d7%a2%d7%a0%d7%9f-%d7%9b%d7%94%d7%9f |
אהבה
דייטים

לפני קצת למעלה משנה, יצר הגבר קשר עם התובעת, באמצעות אתר הכרויות LOVEME תוך שהוא מציג את עצמו, כבעלים של חברות בתחום ההייטק, יועץ השקעות וממציא אלגוריתם להשקעות ומנהל תיקי השקעה ללקוחות פרטיים בעשרות מיליוני שקלים. כמו כן הוא הציג את עצמו כשותף של בכירי המשק בישראל וכמי שמטפל בתיקי השקעות של אנשים רבים בהיקפים של עשרות מיליוני שקלים. ואיך אפשר גם בלי נס אישי כדי להדק את הלולאה סביב האישה, כאשר לדבריו מדובר בתאריך מיוחד, שכן, עשר שנים לפני כן הוא היה מעורב בתאונת דרכים קשה בלונדון וכאשר החלים מפציעתו הקשה נדר שכל מי שיפגוש ביום 20 בספטמבר, הוא יעזור לו להתרומם כלכלית בזכות שיטת המסחר המיוחדת שלו.

האישה נפגשה עימו שם המשיך והסביר לה בדברי חלקלקות, שהוא בעצם מי שהיא חיכתה לו כל חייה. לאחר אותה פגישה הם התכתבו בטלפון והיא ציינה בפניו כי היא ״בוכה״ ומאוד חוששת מממנו ומהמשמעות של השקעת הכספים אותם הוא ביקש הנתבע בפגישה ביניהם והוא במילות הקסם שלו הצליח לשכנע אותה. ולאחר מכן אמר לה שהיא יכולה לנוח ולהוציא את הרווח אך במקביל ציין שלא תספר עליו לאף אחד ובשום שלב הוא לא אמר לה כי היא יכולה להפסיד את כל הכסף ולהפוך לבעלת חוב.

עו"ד דוד ביטון

על פי התביעה אותה הגיש עו"ד דוד ביטון, "מדובר באדם שניצל את מצוקתה של התובעת באישה תמימה, אותה הכיר באתר הכרות על מנת להוציא ממנה כספים באמתלות שווא, בתוך המצאת דמיונות חסרי שחר כאילו מדובר במומחה לשוק ההון, מנהל תיקי השקעות בעשרות מליוני שקלים, בעל נכסים של מיליוני שקלים, כאשר מדובר בנתבע ששקוע עמוק בחובות עתה והינו חייב מוגבל באמצעים (כך נודע לה לאחר מעשה) ואין לו ידע כלל בשוק ההון ובכל מסחר אחר, הנתבע לא בחל בשום אמצעי ראוותני להוציא כספים נוספים מהתובעת תוך שהוא מדבר אל התובעת במילים יפות על מנת לרכוש את ליבה".

 

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות