סוכל ניסיון ההברחה הגדול ביותר בשנתיים האחרונות של ציפורים ובעלי חיים

בגשר אלנבי נתפסו ארבעה פלסטינים שניסו להבריח 94 ציפורי בר. בודקי המכס, בשיתוף רשות שדות התעופה בגשר אלנבי, משטרת ישראל וקציני המנהל האזרחי סיכלו את הנסיון
אייל חן |

לפנות בוקר הגיעו לגשר אלנבי ארבעה פלסטינים תושבי חברון לאחר שחזרו מביקור בירדן. עם הגעתם למסוף, עוררו את חשדם של המאבטחים במעבר, ואלו עיכבו אותם לבדיקה בטחונית. בתוך כך התגלה כי הנוסעים הפלסטינים הסתירו לא פחות מ-94 ציפורי בר נדירות מסוג חוחית אשר הוצמדו לרגליהם באמצעות רשת ייחודית.

קרדיט תמונות: דוברות מתפ״ש

יש לציין כי החשודים נתפסו ללא ההיתרים הנדרשים, ועל כן עוכבו על ידי מאבטחי רשות שדות התעופה ורכז שמורות הטבע והגנים במנהל האזרחי, והועברו להמשך טיפול משטרת מחוז ש״י. במהלך החקירה, הודו החשודים שתכננו יחד להבריח את החוחיות לחברון, במטרה למכור אותם במאות שקלים.

קרדיט תמונות: דוברות מתפ״ש

מפקד לשכת הקישור של מת"ק יריחו בגשר אלנבי, רס״ן האדי חטיב: ״אנו עדים היום לניסיון ההברחה בסדר גודל שלא נראה כמותו בשנתיים האחרונות. בחודש האחרון סוכלו מספר ניסיונות הברחה של ציפורי בר נדירות על ידי פלסטינים ששבים מביקורם בירדן, ושוב הודות לערנות של בודקי המכס, בשיתוף אנשי רשות שדות התעופה בגשר אלנבי וקציני המנהל האזרחי – נמנע היום מעשה אכזרי המנוגד לחוק. המנהל האזרחי בשיתוף כלל הגורמים ימשיך להוביל את המאבק בתופעת ההברחות בגשר אלבני ככלל ובסחר בבעלי חיים בפרט״.

 

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות