שלוש מעבדות לגידול קאנביס נחשפו ביממה האחרונה כל ידי המשטרה: בתל אביב, בכפר סבא ובקרית אתא

בפשיטה בדירה בכפר סבא נדהמו השוטרים לגלות כי הדירה שימשה למגורי משפחה כשעל פי החשד זוג ההורים גידל את חממות הסם וגם את ילדיהם הקטנים באותה דירה
אייל חן |

בשלושת המקומות יחד תפסה המשטרה כמות של קרוב למאות קג קאנביס.

במקרה הראשון איתרה משטרת מרחב שרון מעבדת סמים בדירה בכפר סבא. המשטרה עצרה 7 חשודים, בהם זוג שגידל על פי החשד באותו בית את ילדיהם הקטנים.

על פי המשטרה במסגרת פעילות מבצעית ממוקדת נגד עבירות הסמים, אתמול הגיעו שוטרים לבית ברחוב משה דיין בכפר סבא במהלך החיפוש בבית, נמצאה במרתף מעבדת סמים ובה שתילים רבים של מריחואנה במשקל של כ-103 ק"ג. עוד נתפסה בבית מכונת ייבוש שנועדה על פי החשד לייבוש הסמים. השוטרים דיווחו לחברת החשמל על חיבור בלתי חוקי של חשמל לבית ונציגי חברת החשמל הגיעו למקום ואספו ראיות בחשד לגניבת חשמל.
במהלך החיפוש השוטרים מצאו כי הזוג ששוכר את הבית, מגדל בו את 2 ילדיהם הקטנים… בהמשך, שוטרים איתרו בגג הבית חשוד אשר השליך דבר מה וניסה לטענת המשטרה לשבש את החקירה. החשוד נעצר, יחד עם 6 חשודים נוספים שהיו בבית בני 21-58 כולם מאזור המרכז ובהם בני הזוג ואימה של החשודה ששכרה את הבית.

היום הובאו החשודים לדיון בבית המשפט השלום בפתח תקווה מעצרו שלחשודים הוארך ב-3 ימים ועד ליום חמישי. יתר החשודים שוחררו בהחלטת בית המשפט והמשטרה ביקשה עיכוב ביצוע על שחרורם. החשודים נותרו במעצר ומחר יתקיים דיון בערר בבית המשפט המחוזי בלוד.

במקרה שני המשטרה חשפה אמש מעבדה לגידול סמים בקריית אתא ועצרה את תושב המקום בן 28 בחשד בהפעלתה
אמש הגיעו בלשים לדירה בקריית אתא ששימשה על פי החשד למעבדה לגידול סמים, וחשפו כ50 שתילים של חומר החשוד כסם מסוג מריחואנה וציוד להפעלתה.
החשוד נעצר לחקירה בתחנת המשטרה בזבולון והיום יובא לדיון בבית משפט השלום בקריות, בבקשה להאריך את מעצרו.

במקרה השלישי המשטרה חשפה מעבדת סמים בתוך דירה בתל אביב ועצרה את שני דיירי הבית בחשד לגידול וסחר בסמים. היום יובאו החשודים בפני בית
המשפט.

שוטרי מרחב יפתח איתרו דירה ברחוב צ'לנוב בתל אביב אשר שימשה על פי החשד למעבדת גידול וייצור סמים מסוג קנאביס בה תפסו השוטרים את השתילים וציוד לוגיסטי רב.
עוד נתפס במקום כסף מזומן על סך 12,750 ש״ח החשוד כפדיון מפעילות סחר בסמים.
המשטרה החרימה רכב פרטי של החשודים אותו תבקש לחלט.
בדירה נמצא חומר החשוד כסם מסוג מריחואנה במשקל של כשישה ק״ג ברוטו .
וכן כשמונה שתילים ועוד כעשרים זרעי צמח קנאביס .
ציוד לוגיסטי לתפעול מעבדה ( דשנים , אוהלים , מנורות חימום, ממירי מתח וכו׳).

החשודים בני 25, 26, מתל אביב נעצרו לחקירה בסיומה נכלאו.
היום תבקש המשטרה להאריך את מעצרם בבית משפט השלום בתל אביב.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות