כסאות שבורים, חוסר בחגורות בטיחות, חוסר במשכנות ראש ותמיכה לגב הם חלק מליקויי הבטיחות באוטובוסים המסיים את התלמידים

במסגרת המאמץ של המשטרה להגביר את האכיפה ו משילוט בישובים הערבים פשטו הבוקר כוחות משטרה וגורמי ממשל על הישובים לקייה ובחורה בפזורה הבדואית בדרום
מעיין לביא |
תמונות דוברות המשטרה

כסאות שבורים, חוסר בחגורות בטיחות, חוסר במשכנות ראש ותמיכה לגב הם חלק מליקויי הבטיחות שכילו שוטרי תנועה של המחוז הדרומי שבדקו הבוקר את האוטובוסים המסיים את תלמידי בתי הספר בחקירה בנגב.
במסגרת המאמץ של המשטרה להגביר את האכיפה ו משילוט בישובים הערבים פשטו הבוקר כוחות משטרה וגורמי ממשל על הישובים לקייה ובחורה בפזורה הבדואית בדרום.
בפעילות אכיפת תנועה בלקיה עוכבו שני נהגי אוטובוס הסעות תלמידים לבדיקת סייר בוחן.
בבדיקה עלו ליקויי בטיחות חמורים ובכלל זה מושבים לא ביטחוניים ובעיות מכניות קשות. והאוטובוסים הושבתו ונאסרו להסעה על ידי בוחני התנועה שח המשטרה עד לתיקון הליקויים.

בנוסף נרשמו לנהגים בישוב
38 דו"חות בשל אי שימוש בהתקני ריסון
6 דו"חות בשל שימוש אסור בטלפון סלולאר
16 דו"חות בשל חניות באופן בריוני
11 דו"חות בשל אי תקינות רכב
7 דו"חות בשל תקינות רישיונות נהיגה
6 כלי רכב הורדו בידי סייר בוחן בשל ליקויי בטיחות.

בפעילות נוספת שנערכה היום בחורה יחד עם המשטרה הירוקה ופקחי הרשות המקומית אותרה משאית אשר הובילה חומר מסוכן בניגוד למה שנרשם במספר אום והיא על פי החשד המשאית הייתה בדרכה לתחנת דלק פיראטית.
נהג המשאית זומן לשימוע ורישיונו נפסל וכן רשיון להובלת חומר מסוכן.

בנוסף במפעל לייצור בטון באזור התעשייה חורה ובעסק לאיסוף ברזל נרשמו דו"חות על סך ששת אלפים שח כנגד כל אחד מהעסקים בשל עבירות איכות סביבה.

״משטרת ישראל פועלת תוך שילוב זרועות אכיפה למען סביבה בטוחה ותמשיך בפעילות זו ככל שידרש" כך נמסר מהמשטרה.
בחודשיים האחרונים מכבידה המשטרה את ידה במגזר הערבי ובכל יום פושטים כוחות גדולים של שוטרים ממגזרים שונים של המשטרה על ישוב או על כמה שכונות במגזר הערבי ומבצעים מבצעי אכיפה חיפושים ומראים נוכחות רבה ברחובות כדי ליצור אפקט משילוט

 

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות