11 חשודים נעצרו ועכבו על ידי המשטרה בחשד לגידול והפצת סמים

נתפסו בשלושת המעבדות תל מונד, רמת ישי וחולון כמות גדולה של סמים ובכלל זה שקים של קנאביס במשקל כולל של מאות קילוגרם כשהסם מוכן להפצה, 1800 שתילי קאנביס.
אייל חן |

על פי המשטרה הפעולה הבוקר בוצעה בתום חקירת משטרה סמויה של היחידה הארצית למאבק בפשיעה החמורה והבינלאומית (יאחב"ל) בלהב 433, המתמקדת בפשיעה החמורה והמאורגנת, לפי המשטרה נעצרו היום לפנות בוקר במרכז הארץ 9 חשודים ועכבו 3 נוספים בחשד לעבירות גידול וסחר בסמים.

במעבדות נתפסו כאמור כ-1800 שתילים וצמחים של צמח הקנביס במספר מצבי גדילה שונים ובמשקל של מאות ק"ג, חומר החשוד כסם מוכן להפצה, דשנים וכן אמצעי מתקדמים לגידול. שווי הסם שנתפס מוערך בסכום של מעל 13 מיליון שקלים.
על פי החשד של המשטרה פעילות המעבדות שמשה להמשך פעילות עבריינית בתחומים שונים.

״במסגרת פעילות שיטתית של משטרת ישראל נגד הפשיעה החמורה והמאורגנת בפעילותם הפלילית בארץ, חשפה הבוקר יאחב"ל בלהב 433, בתום פעילות סמויה 3 מעבדות הידרו לגידול וייצור סמים מסוכנים. באחת המעבדות נתפסו שקים שהכילו סמים מוכנים להפצה. המעבדות נתפסו בחולון, תל מונד ורמת ישי״ אמר רפ״ק ערן יהודה מאגף החקירות במשטרה .

במהלך הפעילות נעצרו כאמור 9 חשודים ועוכבו 3 נוספים שהיו אותה עת במעבדות בחשד לגידול, סחר והפצה של סמים מסוכנים וכן עבירות נוספות.
על פי החשד המעורבים, כל אחד על פי חלקו עסקו בטיפול במעבדות, לרבות קצירת הסם, אריזתו והפצתו בסיום הליך הגידול. החשודים יובאו היום לבית משפט השלום בפתח תקווה והמשטרה תבקש להאריך את מעצרם בהתאם לצורכי החקירה והחשדות המיוחסים לכל אחד מהם.

״משטרת ישראל תמשיך לפעול ולמקד אכיפה נגד הפשיעה החמורה על מנת לחשוף עבירות המסכנות את בטחון הציבור ופוגעות בשלומו ולהביא את מבצעי העבירה לדין״ נמסר מהמשטרה

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות