לחוצים? במתח? כך האיורוודה יכולה לסייע לכם

גם בתקופת הפגרה, חייהם של עוה”ד עמוסים בחרדה, מהם הגורמים העיקריים וכיצד נתמודד איתם? תכירו את Pranaveda ביה”ס לאיורוודה שיעזור לכם להפיג את המתח
מערכת אוביטר |
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
אילוסטרציה envato

במהלך השנה האחרונה, שזכתה כבר לכינוי “שנת הקורונה”, חווינו רצף רגשות של מתח וחרדה, של חוסר וודאות מהעתיד הכלכלי, הבריאותי והנפשי. אבל לא רק מגפת הקורונה גורמת לנו לעומס רגשי, יש הרבה הרבה דברים נוספים בחיינו כמו הבית, המשפחה, העסק, החברים וההורים. בקיצור, לא חסר ממה.

בשבוע שעבר החלה תקופת הפגרה בבתי המשפט, ואף שמדובר בתקופה רגועה יותר, עוה”ד רבים עדיין מתמודדים עם עומס, עם לחץ, מתח וחרדה. וזה הזמן לנסות לפתור את זה. יש לנו פתרון לזה והוא אפילו פתרון קל ומהנה.

 

אנו חיים בעולם מורכב. אנו מתמודדים עם המון בחירות בחיי היום יום שלנו, בין אם מדובר בבחירת קריירה, בחירה בן או בת זוג ואפילו מעבר לחו”ל. החופש המוחלט הזה נשמע אמנם מפתה, אך הוא מעורר אצלנו הרבה סטרס.

אז מה אפשר לעשות? הכנסת שקט לחיים מסייעת לנטרל את הגורמים שמעוררים אצלנו את החרדה. אפשר לעשות את זה באמצעות יצירת סדר יום קבוע עם עוגנים שמוקדשים למדיטציה, יוגה או כל פעילות אחרת שמשקיטים את התודעה.

חיים בעולם מורכב

אגב, גם אם בתקופת הפגרה אינם מרגישים את הלחץ, יכול להיות שזה בדיוק הזמן המתאים לכם להתחיל ולתרגל איורוודה, להכניס אותה לשגרת חייהם כדי שגם בשגרה העמוסה – יהיה לכם עוגן וסיוע להפגת הלחצים.

ליטל סימון, מטפלת בכירה ברפואה הודית והרבליסטית קלינית, שהקימה לאחרונה את Pranaveda בית הספר לאיורוודה, מסבירה: “צריך לנהל את אורח החיים שלנו היום ולהבין איך אני מכניסה שקט לתוך החיים שלי. אי אפשר לנטרל את זה שיש לי המון אפשרויות לעבוד בהם, או שיש לי הרבה אפשרויות לגור בהם. הרעיון הוא בעתם לייצר עוגנים של שקט במהלך השבוע שבהם אין סטרס. זה יכול להיות טיפול רגשי, זה יכול להיות מדיטציה, זה יכול להיות יוגה. כל מיני עוגנים שיוצרים לנו איזשהו שקט”.

 

למצוא את השקט

“בעיני”, היא מוסיפה, “כמטפלת, אחד הדברים זה תזונה שקטה. זאת אומרת, תזונה יכולה להשקיט את המים, להשקיט את התודעה, לייצר איזשהו שקט, גם כשאנחנו יודעים מה אנחנו הולכים לאכול, הגוף יודע מה הוא מקבל לאכול. האוכל הוא די שגרתי, זה משהו שמייצר לנו שקט”.

סימון מוסיפה, כי אחד הדברים החשובים הוא להכניס לחיים שלנו כמה שיותר מקומות של שקט, שעות של שקט ואפילו דקות של שקט יעזרו. “זה אפילו ברמה של דקות בעולם המערבי”, היא אומרת, “כי אין לנו את זה במהלך היום. אנחנו כל הזמן מונעים מכל מיני, כל דבר אנחנו מגיבים אליו. ככל שיהיה לנו יותר רגעים כאלה בשבוע יהיה לנו יותר רגוע”.

ליטל סימון היא מטפלת בכירה ברפואה הודית והרבליסטית קלינית, ולאחרונה הקימה את Pranaveda בית הספר לאיורוודה. הלימודים הינם במתכונת שנתית ומשלבים יוגה, מיינדפולנס ואיורוודה.

שתף את הכתבה ב:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א’ לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר [email protected]

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות