דברים שעורכי דין חייבים לעשות בימי הקורונה

איך להתקין ווטסאפ נוסף על מספר הטלפון הקווי של המשרד? איך לנצל את הזמן ולהפיץ את התוכן שלכם בחינם? איך ליצור קשר עם לקוחות עבר? איך למיין את רשימת החברים שלכם בפייסבוק? – ובלי אף מילה על לימונים, לימונדה וברבורים שחורים
מערכת אוביטר |
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

התחייבות;

הח"מ מתחייב כי במאמר הבא לא יופיעו הביטויים "לימון", "לימונדה", "וובינר", "חנות דיגיטלית", "פיל ורוד", "ברבור שחור" ודומיהם. עם זאת, מתחייב הח"מ כי מאמר זה יכלול ערך משמעותי לקוראיו, ומספר טריקים שיווקיים שעלותם מינורית או לא קיימת כלל.

לכל משבר היוצר האטה כלכלית או הפרה מהותית של שגרת החיים יש השפעה שלילית על העולם העסקי. אי הוודאות הכללית במשק יוצרת תחושה של התכנסות, ורצון לצמצם כל הוצאה או פעילות שיווקית מהותית עד יעבור זעם. זו טעות חמורה! אנו נתקלים ביותר ויותר עורכי דין, שמקפיאים, הלכה למעשה, את כל פעילות השיווק שלהם לאור המצב, ונכנסים להדממה יזומה בניסיון לצמצם הוצאות וחשיפה. אמנם, על אי-עצירה משלמים מחיר בטווח הקצר, אבל על הקפאת פעילות השיווק משלמים מחיר כבד הרבה יותר בטווח הארוך. וכדאי לזכור שהקפאת תקציבים אינה אומרת, בהכרח, הקפאת פעילות שיווקית.

 

התוכן הוא המלך, בערך..

השהות בבידוד שנכפה על כולנו הוא הזדמנות לייצר תוכן איכותי, שבימים כתיקונם לא הייתם מייצרים (הנה תראו אותי ואת המאמר הזה למשל..). וכידוע, גם התוכן הטוב ביותר הוא חסר משמעות אם אף אחד לא נחשף אליו.

דברים שעורכי דין חייבים לעשות בימי הקורונה

Facebook

הגודל קובע:
מרבית עורכי הדין שאני פוגש מתהדרים בכמות חברי הפייסבוק שלהם, "יש לי 5000 חברים ועוד 250 עוקבים". אבל, שאלת המפתח היא – מי הם אותם חברים?

הציצו לרגע ברשימת החברים שלכם. כמה מהם הם קולגות או מתחרים, וכמה שייכים לקטגוריית הלקוחות הפוטנציאליים? אני מוכן להתערב שמרבית חברי הפייסבוק שלכם הם קולגות, עורכי דין בדיוק כמוכם.

האם זה באמת יכול לקדם אתכם?

זה לא אומר שלא תוכלו לפרסם לקולגות שלכם. בשביל זה יש מאות קבוצות עורכי דין בפייסבוק, פשוט התחברו אליהן.

 

המלצות:

נקו את רשימת החברים שלכם. בקשו חברות מאנשים שחשוב לכם שיחשפו אל התוכן שלכם, כתבים ועורכים (מאד קל להגיע אליהם. כל מה שצריך זה חיפוש פשוט לפי שמות או מקומות עבודה).

 

אבל זה לא מספיק להיות גדול. תהיו ברורים:

ניקינו את רשימת החברים, ואפילו דאגנו שיהיו לנו חברים רלוונטיים חדשים בדמות כתבים ולקוחות שהתוכן שלנו יכול להתאים להם. זה מדהים אבל לא מספיק, עכשיו צריך לתת להם ערך אמיתי.

נסו להשתמש בידע המשפטי שלכם, בלי להשתמש בשפה משפטית, כדי להעניק ערך ללקוחות הפוטנציאלים. זוכרים את הימים האלה לפני שקבלת llb, כמה פעמים ישבתם בפאב ואמרתם לחברים שלכם "המדובר במקרה.." כשבקשו את חוות דעתכם על משהו? השימוש בשפה משפטית לא רק שלא תורם לכם, הוא מזיק (יכולתי לכתוב מנזק אבל אני גדול יותר מזה).

רוצים לעשות את זה נכון? קחו השראה:

עקבו אחרי הפוסטים של עו"ד יעקב שקלאר, שמצליח לשלב הומור ומקצוענות באותה נשימה. מי שעוד מעבירה תוכן בצורה מדהימה ונגישה בעיני, זו עורכת הדין ריבי טל ישינסקי בבלוג המשפטי שלה מישמשפטי.

 

דברים שעורכי דין חייבים לעשות בימי הקורונה

 

המדיום הוא המסר

זה הזמן להיחשף ליותר ויותר אמצעי מדיה. כמעט לכולנו יש פייסבוק, אבל בואו נהיה כנים – זה לא מספיק. גוונו את העברת המסרים שלכם בכמה מאמצעי המדיה החינמיים:

#טוויטר

לאזרחים רבים בישראל יש תחושה (מוטעית ולא מבוססת) שטוויטר לא תפס בישראל, שהוא מועדון סגור לברנז'ה ואליטה, ושאין מה להשקיע את הזמן בו. טעות. טוויטר לגמרי תופס בישראל, בעיקר בקרב אוכלוסייה מהעשירונים הגבוהים ואנשי תקשורת ופוליטקאים. תקימו חשבון, זה לוקח בדיוק 3 דקות וזו פלטפורמה נוספת ומדהימה, בתנאי שמקפידים על הכללים הבאים:

# עקבו אחרי מה שמעניין אתכם: אל תעקבו רק אחרי מי שמעניין אתכם, הקפידו לעקוב אחרי מה שמעניין אתכם: ספורט או פוליטיקה, שירה ישראלית או הומור מושחז, הסוד של טוויטר הוא באינטראקציה שמייצרים בין משתמשים.

#זכרו: זה שעקבתם אחרי מישהו לא אומר שהוא יעקב אחריכם. הקפידו להגיב ולקחת חלק בשיחות בלי להעיק. פרגנו. בגלל אופייה של הקהילה מספיק ציוץ אחד כדי שתהפכו להיט.

#תהיו מקוריים. טוויטר לא נועד כדי להפנות לפייסבוק שלכם. אל תעלו ציוצים שכל המטרה שלהם היא הפניה לעמוד הפייסבוק שלכם, זה גם מעליב את הקוראים וגם מייצר אנטגוניזם. נסו לייצר תוכן ייעודי רק עבור הטוויטר שלכם. ואם הפוסט בפייסבוק ממש מוצלח, תעלו אותו בשרשור של ציוצי טוויטר.

 

דברים שעורכי דין חייבים לעשות בימי הקורונה

בלוגים

דה מרקר קפה, סלונה, און לייף, בלוג סופט

יש מאות פלטפורמות שבאמצעותן ניתן להפיץ את התוכן שלכם (אל תהיו משעממים!!!) בלי לשלם אגורה.

שבו על המקלדת וייצרו פעם בשבוע פוסט אחד שיהיה מקיף ומעניין. בתוך הפוסט תוכלו לשלב לינקים במילות מפתח אל האתר שלכם, שזה מעולה ברמת הקידום האורגני – והנה גם תוכן חיצוני, שגם אותו תוכלו לשתף בפייסבוק ובטוויטר.

 

כשאתם כותבים פוסט, נסו לענות על השאלות הבסיסיות הללו:

מה אני רוצה לומר?

מי אני רוצה שיקרא?

מתי זה רלוונטי?

איך אני נותן ערך לקורא?

למה שיפנה אלי אחר כך?

 

דברים שעורכי דין חייבים לעשות בימי הקורונה

 

ניוזלטר

כל עורכי הדין שאני מכיר מפיקים חשבוניות עבור השירותים שלהם, ומרביתם משתמשים במערכת ממוחשבת להפקת החשבוניות. הנה מאגר מיילים מדהים של אנשים שכבר עבדו אתכם בעבר. זה בדיוק הזמן להתחבר למערכת דיוור באימייל, לבדוק מה שלום לקוחות העבר שלכם ולתקשר איתם. תנו להם טיפים בדיוק עכשיו, שלחו להם מסר מרגיע, זה באמת לא משנה מה תשלחו, אם זה יועיל להם תגלו שזה יניב תגובה.

 

תגידו, שמתם לב שעברנו כבר יותר מחצי כתבה ועדיין לא ניסיתי למכור לכם כלום???

זה לא נעשה מתוך טוב לב… זו פשוט ההבנה שלפעמים ערך והכרה חשובים יותר ממכירה מיידית. אל תהיו להוטים למכור, זה ירחיק את הקהל מכם.

 

obiter - אוביטר | איתור עורך דין בישראל
וואטסאפ לעורכי דין

Whatsapp

וואטסאפ כבר מזמן הפך לכלי תקשורת מועדף על רוב האוכלוסייה. הנה כמה טיפים קטנים ויעילים לשימוש בוואטסאפ ככלי עבודה:

#1 התקינו ווטסאפ עסקי: במקביל לוואטסאפ הרגיל שלכם, הורידו whatsapp business , שני וואטסאפים על מכשיר אחד! לא צריך שני סימים ולא צריך שני מכשירים, שתי האפליקציות יושבות על אותו מכשיר, למעשה אפשר להשתמש במספר הטלפון הקווי של המשרד כקו שבו תשתמשו בוואטסאפ!

מדריך קצר

על מנת להפוך את קו הטלפון הנייח שלכם למספר שבו תשתמשו בוואטסאפ יש לעבור תהליך קצרצר ופשוט:

  1. הורידו וואטסאפ ביזנס.
  2. הזינו את מספר הטלפון הנייח שלכם.
  3. וואטסאפ תבקש לשלוח לכם SMS לאימות.
  4. המתינו כחצי דקה וכתבו שלא קבלתם את המסרון.
  5. בחרו "אמת בדרך אחרת".
  6. בחרו "שיחה קולית".
  7. תקבלו צלצול למספר הנייח עם קוד האימות.
  8. הזינו אותו .
  9. מזל טוב! יש לכם וואטסאפ עסקי עם מספר טלפון נייח.

 

#2 הוסיפו בכל פוסט או אתר או מסר שלכם קישור לוואטסאפ העסקי: רוצים לקבל פניות ישירות לוואטסאפ העסקי מתוך האתר או פייסבוק? העתיקו את הקישור הבא:

https://wa.me/9725XXXXXXXX

אם מספר הטלפון שלכם הוא למשל 050-1234567. יש להמיר מספר זה לקידומת בינלאומית, קידומת מדינת ישראל היא +972, ויש להסיר את הספרה 0 הראשונה וגם את הפלוס והמינוס באמצע המספר. לכן המספר הבינלאומי שלכם הוא 972501234567.

הקישור יראה כך:

https://wa.me/972501234567

כשמדובר במספר נייח הכללים זהים, פשוט הורידו את ה-0 בהתחלה. לצורך העניין 03-6666666 יראה כך:

https://wa.me/9723666666

ממש ממש התאפקתי לא לשים כדוגמא את הוואטסאפ העסקי שלי – אבל תמצאו אותו בסוף הטקסט הזה, אם תרצו.

 

דברים שעורכי דין חייבים לעשות בימי הקורונה

 

מסר כללי לאומה – אל תשדרו מצוקה!!

נכון, זו תקופה איומה לכולם, אבל האינטרנט כאן כדי להישאר עוד המון המון זמן. כל דבר שתכתבו ותעלו לרשת מתועד ומתויק ונגיש מגוגל, גם ללקוחות הפוטנציאלים שלכם. אל תעלו תמונות בפיג'מה, אל תכתבו כמה אתם מסכנים עכשיו או חלשים. הלקוח הפוטנציאלי מחפש עורך דין יציב ועמיד, ולא רוצה לדמיין מצב שבו יש לו עורך דין שלא מסוגל לשרוד אם המצב יהיה קשה.

שמרו על ממלכתיות: תזכרו שברשת אתם לא באמת ברשות הפרט ובין חברים ומשפחה בלבד. אל תציפו את הדעה הפוליטית שלכם (זה לא משנה מהי, תמיד היא תעלה לכם בפלח שוק מסוים), או תמונות קורעות מצחוק מחופשה בבגד ים או שיכורים. הלקוחות שלכם נמצאים בכל מקום, וכמו סופרמן, אתם צריכים תמיד להיראות כאילו יש חליפת בית משפט מתחת לבגדים, גם כשהזמנים קשים.

 

דברים שעורכי דין חייבים לעשות בימי הקורונה

 

מסר אישי לעורכי דין

זוכרים שבתחילת הכתבה ציינתי שעורכי דין רבים מקפיאים לחלוטין את הפרסום שלהם ועוצרים פעילות שיווקית? ובכן אין דרך מנומסת לומר את זה, מדובר במתחרים שעושים לכם טובה ענקית..

הקפאת תקציבי הפרסום ברשתות החברתיות ובאתרים השונים משפיעה ישירות על מחירי הפרסום, עלות לקליק בפייסבוק גוגל וטאבולה ירדו פלאים וימשיכו לצנוח עד שהמצב יחזור לקדמותו, אבל זה לא רק פקטור של מחיר, זו בדיוק התקופה שבה קל הרבה יותר לבלוט כשאין פרסומים של מתחרים..

למי שזוכר הקורונה התחילה בסין, אתרי המכירות הגדולים aliexpress וwish לא רק שלא הפסיקו את הפרסום שלהם, הם הגדילו את הנפח שלו, מדובר באסטרטגייה נכונה לחלוטין, מחירי הפרסום ירדו אבל העניין נשאר והמכירות יחזרו.

 

דברים שעורכי דין חייבים לעשות בימי הקורונה

 

 

עכשיו מגיע החלק שבו אני מנסה למכור לכם משהו..

מתוך ההבנה הזו שהקורונה יכולה להוות מקפצה שיווקית יצרנו חבילת שיווק צרה במיוחד לימי הסגר:

כרטיס באינדקס שלנו, כתבת פרופיל אישית (כמה דוגמאות בקישור פה) וקידום ממומן של הכתבה עם התחייבות לכניסות לכתבה מכל אתרי החדשות הגדולים

במחיר חד פעמי של 2340 ₪

לרכישה לחצו כאן

 

דברים שעורכי דין חייבים לעשות בימי הקורונה

הספיק לכם? רוצים עוד?

יש לנו עוד מיליארד טיפים שלא עולים לכם אגורה אבל מייצרים לכם לקוחות. יש לנו גם בערך עוד מאה אפשרויות שכן עולות כסף (מעט!) אבל מבטיחות תוצאות. בקיצור, נשמח אם תשתפו את הכתבה הזו, וגם תירשמו לניוזלטר שלנו, וגם תעשו לנו לייק – ובעיקר תהיו בריאים וחזקים.

אה, והנה הקישור לווטסאפ העסקי שלי. תמיד נשמח לדבר.

 

 

אגב, על הכלי החדש שלנו לשיווק שמעתם? מלאו את השאלון ונבדוק אם אתם גם מתאימים ללידים חמים

שלב 1 מתוך 7

  • על מנת לבדוק את התאמתך לקמפיין לידים אפקטיבי נשמח לקבל תשובות על מספר קצר של שאלות.

    מתחילים?

שתף את הכתבה ב:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות