אב שארגן לבתו מסיבת בת מצווה, חתם על הסכם עם חברת הפקות, במסגרתו רכש חבילת בת מצווה הכוללת את מלוא השירותים – אוכל, שתיה, צלם, די-ג'יי וכו'. בתמורה לכלל השירותים שילם 7,300 ש"ח.
בפועל, כך לטענתו, הגיעה המפעילה עייפה לאירוע לאחר שכבר הייתה לפני כן באירוע אחר, בנוסף טען כי המפעילה שנבחרה היתה "ברירת מחדל" לאחר שהמפעילה המקורית לא יכלה להגיע. בדיעבד התברר כי המפעילה שהגיעה מיועדת לגיל הרך ולא לבנות העשרה. כתוצאה מכך הילדים השתעממו, זרקו אוכל ושיחקו בפלאפונים רוב הזמן.
לאור כל אלו הגיש האב תביעה לבית המשפט לתביעות קטנות בירושלים והוסיף כי לצלם היו בעיות טכניות רבות שבעקבותן לא הודפסו מגנטים.
הנתבעת טענה כי החבילה עליה סיכמו סופקה במלואה לתובע, וכי הובהר לו כבר במועד חתימת החוזה כי החברה נעזרת בספקי משנה. עוד טענו כי המפעילה המחליפה שהגיעה היא מקצועית ויש לה ניסיון באירועים דומים. בחברה רמזו כי התנהגות הילדים באירוע לא נעוצה דווקא בדמותה של מפעילה זו או אחרת.
לגבי הצלם, טענו בחברה כי גם אם היתה תקלה טכנית היא טופלה באופן מיידי ולא השפיעה על האירוע. כמו כן אמרו כי כלל התמונות סופקו לתובע, ואף הוצע לו כי יקבל את המגנטים בחינם, אך הוא סירב.
לאחר ששמעה את טיעוני הצדדים קבעה השופטת חוי טוקר כי אכן היו שיבושים כאלה ואחרים באירוע, אך לא כאלה שיש בהם כדי להביא עד כדי הרס בת המצווה. לכן פסקה השופטת פיצוי בסך 1,460 ש"ח שהם 20% מעלות החבילה.
לפסק הדין המלא לחצו כאן
- חזור לכתבות בנושאי: צרכנות
הורידו את אפליקציית אוביטר:
אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk
אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV
לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E
להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer